• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Förstår er frustration men samtidigt blir det konstigt. Ska även vi killar sluta ta första steget då? Har ingen statistik men gissar på att det oftast är tjejerna som inte svarar eftersom de rent generellt har fler att välja mellan.

• Papito

Stammis...fy fan, inser att jag i allra högsta grad ingår i den gruppen....nu har jag nått botten! Stammis har jag lovat mig att aldrig bli!

(b), inga flyttplaner västerut så att vi kan ta oss ur stammisträsket?

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-10-02 22:12:52 följande:

Menar du att du tänker lämna tråden om du träffar nån? Trist...

Om jag ska försöka göra ett riktigt OnTopic-inlägg, så kan jag berätta att jag fortfarande har kontakt med min dejt (jag som egentligen inte dejtar... hmm...) som jag hade i början av september. Vi har inte haft möjlighet att ses (pga avstånd) mer än de två träffarna dagarna efter varandra, men sms:ar lite fram och tillbaka. Har nu bestämt att vi ska ses på söndag, jag väntar med spänning på vad han tänker sig att vi ska göra Glad

Härligt!
    Du kanske också kan fundera ut något kul, om vi nu försöker ta oss ur könsrollsträsket

Vill inte vara den som sabbar festen men om ni har så svårt att hitta lämpliga dejtdatum, är det då värt att inleda något då?
    Bara en tanke så att du slipper bli besviken.
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-02 22:20:02 följande:
    Svikar Papito.

Oroa dig inte, har inga planer på att dumpa er...dessutom är det fortfarande stiltje på dejtingfronten
  • Papito
    Anonym (singelpappan) skrev 2012-10-02 23:24:33 följande:
    Jag har relativt lätt att få kontakt med kvinnor 30+ och i hälften av kontakterna leder det till en dejt eller kanske två. Sen blir det tyst. Jag tar det lugnt och försöker ge henne lite utrymme och inte visa sig desperat...men det är ju så svårt att hitta balansgången.. Hör man av sig för sällan så tappar hon väl intresset och hör jag av mig för ofta så verkar jag desperat.

Blir galen på det här spelet, kan man inte bara vara rak och säga vad man tycker utan att hon kallar mig "fett desperat" som jag läste i ett felskickat sms från en möjligen för ung tjej strax under 30..
    Måste man bli gay för att träffa en vettig person? Skrikandes haha
    Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kom inte här och försök skryta. Jag har också lätt för att få till dejter, absolut inga problem eller svårigheter. Grejen är att jag inte vill ha några just nu, samtidigt som jag önskar att jag ville
  • Papito
    Anonym (singelpappan) skrev 2012-10-02 23:24:33 följande:
    Jag har relativt lätt att få kontakt med kvinnor 30+ och i hälften av kontakterna leder det till en dejt eller kanske två. Sen blir det tyst. Jag tar det lugnt och försöker ge henne lite utrymme och inte visa sig desperat...men det är ju så svårt att hitta balansgången.. Hör man av sig för sällan så tappar hon väl intresset och hör jag av mig för ofta så verkar jag desperat.

Blir galen på det här spelet, kan man inte bara vara rak och säga vad man tycker utan att hon kallar mig "fett desperat" som jag läste i ett felskickat sms från en möjligen för ung tjej strax under 30..
    Måste man bli gay för att träffa en vettig person? Skrikandes haha

Kallade hon dig fett desperat??? Hahaha!

Men vad gjorde du för att förtjäna den stämpeln?
    Hade du inte träffat en som bodde nära dessutom?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-03 09:22:08 följande:
    Preciiiiis så känner jag med

Ju snabbare du inser att jag är Mr Perfect för dig desto bättre

Läste fel och tyckte det stod 15 mil västerut, kändes genast mer realistiskt med en dejt, attans!
  • Papito
    Papito skrev 2012-10-03 01:36:18 följande:
    Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kom inte här och försök skryta. Jag har också lätt för att få till dejter, absolut inga problem eller svårigheter. Grejen är att jag inte vill ha några just nu, samtidigt som jag önskar att jag ville

Och då har jag inte ens kort på dejtingsidan...

Visst, skulle jag dejta skulle det troligen vara ett visst bortfall men min erfarenhet är att det sällan är pga utseendet då. Oftast är det ömsesidig brist på kemi.

Nu är jag ingen dunderskönhet, absolut inte..men jag är nog ingen skräcködla heller. Är nog mer "ok" och sen tar min fantastiska personlighet över

Haha...eller så är jag bara jäkligt dryg
  • Papito
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-10-03 10:43:54 följande:
    Ser ni inte skillnaden? Jag har ju STOR bokstav i mitt nick!

Och ja, jag är väl i princip icke-singel numera... =) Får väl erkänna det för mig själv helt enkelt. Vi har träffats i princip alla mina barnfria dagar ända sedan första dejten! Lite sjukt när man tänker på det så, hehe. Har barnfritt från idag och över helgen och kommer att umgås alla de dagarna igen som det ser ut. Nu till helgen kanske vi t o m tar våra första steg i officella sammanhang. Hittills har vi bara varit hemma tillsammans, oerhört trevligt sig, men nu ska vi ut på middag och bio till helgen. Lite spännande ändå efter vår tidigare isolation från omvärlden.

Läser fortfarande i tråden när det skrivs något nytt, och kanske kommer med någon förnuftig tanke om och när jag behagar! Förstår dock att det kan vara lite förvirrande för er med två personer med så snarlika nick!

Detaljer..tssss

Vad kul att det funkar bra, GRATTIS!
  • Papito
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-03 12:30:04 följande:
    Självmarknadsföring när den är som bäst, slår du till inom 10 dagar får du även ett paket handstickade yllekalsonger och två färgglada t-shirtar som du kan klä ditt exemplar till pojkvän med. Trycker du på magen så kan han även säga "Jag älskar dig"

Och som om inte det vore nog, just det här seklet får du med en hel årsförbrukning* av massage som du kan ge ditt exemplar av pojkvän.

* Måste ges i minst 30 min, fem dagar i veckan. Om Ni inte fullföljer avtalet kommer Ni att bli återbetalningsskyldig. Ert unika exemplar av pojkvän skall då ha resterande massagetid inom 6 månader. Massagen går även att byta ut mot annan lämplig aktivitet som Ert exemplar av pojkvän godkänt.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!