• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Har jag myntat ett nytt begrepp? Kommer Sture & Horace att be mig om lov att använda mitt patenterade "halvrelation"

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-15 21:48:24 följande:

Japp! det är ju därför jag inte vågar träffa dig

Ahhh, den kunde ha svidit....

...men jag förstår hur du menar, du vet att du skulle falla stenhårt!
  • Papito

Ålder är inget hinder för DrM. har för mig att han är runt 33 men faller för allt mellan 23 och 63

• Papito

Kom igen nu tjejer. Vi har haft bra stämning i tråden hela vägen och ska fortsätta ha det. Ni är alla tre viktiga för tråden.

Nu kramas vi och sjunger We shall overcome ....

Intressant iakttagelse dock....alla tre i catfighten är numera i stort sett ickesinglar...vad kan vi analysera fram av det tro

• Papito
    Baginbox skrev 2012-10-19 18:12:59 följande:
    Catfights går bort i min värld i alla fall. Jag har levt med en tigrinna i mer än halva mitt liv, så inte en till kommer över min tröskel :)

Tycker iofs att det är ganska tändande med lagom arga kvinnor (lite röda om kinderna och eld i blicken) men de ska vara det på mig då

(då vet ni ladies)

Har tyvärr inte haft en sån på måååååånga år.

Däremot är det otroligt avtändande med konfliktsökande/skapande kvinnor.

Har som tur är aldrig haft en.

OBS!!! Nu menar jag inte att ngn här är det. En allmän kommentar utan pikar.
  • Papito
    Baginbox skrev 2012-10-19 19:48:21 följande:
    Du ser, det finns folk till allt ;)

Jag ser mer att, där huvudet tar slut tar klorna vid..

Missförstå mig inte...jag håller fullständigt med dig. Det var mer en parentes om temperament, inte samma sak som konfliktbenägenhet.

Vill ha en kvinna som kan diskutera och argumentera när vi inte är överens eller hon är missnöjd med något. Framförallt en kvinna som KAN och VILL prata och hitta lösningar och kompromisser. Har haft min beskärda del av musslor och insett att det inte är det jag söker eller vill ha.
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-19 20:20:32 följande:
    Wow...  har aldrig hört en man säga att de vill ha någon som kan diskutera och argumentera

och som dessutom kan ta lite temperament.

Min egen mor sa igår; ja du har ju lite temperament. På jobbet beskriver de mig som världens lugnaste    

Anonym (b) skrev 2012-10-19 20:20:32 följande:
    Wow...  har aldrig hört en man säga att de vill ha någon som kan diskutera och argumentera

och som dessutom kan ta lite temperament.

Min egen mor sa igår; ja du har ju lite temperament. På jobbet beskriver de mig som världens lugnaste    

*....det är så logiskt, alla fattar utom du, du har...inte en aning, inte en aning...det är så logiskt, alla fattar utom du...*

Säger ju att jag är ett kap... när ska du fatta?
  • Papito
    Baginbox skrev 2012-10-19 20:38:25 följande:
    Föråt en lantis.. stekarveven?

Inte bara lantisar som behöver översättning...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!