Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-08 12:54:01 följande:
Jag fick uppdatering från HP i veckan. Jag har inte varit inloggad på ungefär en månad men har ändå fått 7 mail, 1 flirt och 22 besök!
Det är ju humor!
På ett sätt är jag sugen på att logga in bara för att se vem som mailar en person som inte varit inloggad på så länge, men samtidigt vill jag ju inte att det ska vara nån intressant!
Papito: Det kanske är en tjej som är van vid att inte få svar och inte orkar skriva en novell i förstamailet? Som flera av oss pratat om. Ge henne en chans, om du nu tänker börja dejta igen. Annars inte.
Jag menar, är hon lika fåordig framöver får du väl lägga ner.
Jag och min dejt har haft ytterligare en härlig helg ihop! Han kom till mig i lördags och sen gick vi på museum och åt ute på kvällen. Promenerade långt och pratade och skrattade och hade det mysigt.
Igår tog vi en lång frukost i soffan och såg en film samtidigt. Sen gick vi en långpromenad i närområdet och tog en fika på en uteservering. Hem igen en stund och sen avslutade vi helgen med att äta en lätt middag ute. Väldigt trivsamt.
Vilken härlig uppdatering!
Skitkul!
Låter verkligen som att du har det skitbra just nu, du fluffar till molnen då och då och bara njuter
Njae, var inte intressant. Är inte riktigt i dejtartagen, får vara något/någon speciell för att jag ska ändra på det. Vill inte dejta bara för sakens skull, då väntar jag hellre.
Men man kan ju bygga broar så länge,..hehe
Har fler besökare på min sida här än på dejtingsidan, då är det ändå inte många här, haha, säger något om hur aktiv jag är här och där...
Men här kan jag ju inte skriva till de som besöker sidan, verkar ju desperat
Är det någon här som besöker får ni skriva en rad
33-åring, hur gick det på dejten?