Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

HäxanSurtant skrev 2012-10-20 18:28:10 följande:
    Hoppas ni alla finner någon eller iaf får kommit på en rolig dejt med någon vettig.

Kram kram

Kyss

Rolig date...näe.

Men daglig kontakt med till synes underbar man, alldeles för många mil bort..

Men, kanske e bra, så ja inte springer i väg o gör samma misstag som jag gjort tidigare med alla knäppgökar jag träffat, dateat och bott med Tyst

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Nirvana skrev 2012-10-20 18:58:46 följande:
    Så det blev ett kortvarigt permanent lämnande...

Välkommen tillbaka Skål 
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-10-20 18:50:21 följande:
    Åhh härligt. Fast jag tror de inte alltid handlar om misstag eller att man rusat fram, utan att man helt enkelt inte är kompatibla med varandra fast man först tror det.

Jag har ju stagnerat helt på det planet eller jag hinner inte ser inte hur jag skall lyckas trycka ner någon mer individ i min alldeles röriga tillvaro och högst röriga personlighet

Nee, allt annat än komplativa, vi pratade inte ens samma språk. Han sa "jag lovar" och jag trodde att det betydde det, varje gång.
    Han menade "kommer aldrig att hända" Obestämd  mysko man, eller mysko jag... Vilket, så är han i alla fall inte med i mitt liv längre, vilket är väldigt skönt.

He he he, väääänta du bara "Rätt som det är så händer det"  Drömmer    
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-10-20 19:32:49 följande:
    Nå jag är faktiskt hellre naiv och lite godtrogen och tror på det goda hos människor än bitter och genom skeptisk till alla. Det är ju inte ens eget ansvar när någon sviker sådär, på det sättet!

Hmm jag ställer mig högst tvivlande till det, skulle vara om jag snubblar över någon i en gång på ica och tappar ut innehållet i handväskan och bryter nacken i fallet, men ändå bara högst möjligen eventuellt att de blir något av det

Hey, finns alldeles för lite skyddsombud där ute på arbetsplatserna o de stoppar mer o mer sällan farliga arbetsplatser / stationer, så numera kan du ju bara räkna med att VAD SOM HELST kan hända i gångarna när du handlar, o vem vet, du kanske klarar dig där, för att sedan bli påkörd av mrperfect ute på parkeringen
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-10-20 19:49:41 följande:
    JObbar ju visserligen en del stiliga ynglingar på vårt lokala ica.... Tungan ute Synd nog så har den sötaste tydligen skaffat linser och lagt av sig brillorna, riktigt synd han såg sådär nördigt fantastisk ut i dom.

Du får helt enkelt se till att läsa på om alla negativa aspekter med att ha linser, o se till att han drabbas av dem alla, så byter han nog tebax ska du se
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-10-20 20:06:41 följande:
    NU är det muffins och saade  soffan.

MUMS åt det första, beklagar det andra
  • Isnogood
    Xmag skrev 2012-10-20 22:29:53 följande:
    Ha ha, Då har jag reggad mig på HP för att få känna sig som en i gänget här och så jag förstå vad ni pratar om. Lite besviken faktiskt, har varit med i en halvtimme nu och inte fått nåt mail ännu... =(
    Äh, kan vi fixa, skriv bara här vad du heter där, så kan ja skicka dig ett mail så har du fått ett Drömmer
  • Isnogood
    Xmag skrev 2012-10-20 22:55:31 följande:
    Känner att jag inte har så mycket att dölja; zMagz. Hälsa gärna på! Det är en usel profil och inte speciellt genomtänkt. Jag var mest nyfiken på hur siten ser ut och vilka som är där så jag slängde snabbt i hop en profil. På Badoo däremot är det fart. Skulle precis radera kontot och då blev jag erbjuden 3 dagas "super power" vilket jag godtog och just nu chattar jag med två stycken där... =) oj nu fick jag ännu en chattförförfrågan. Börjar bli stressigt. Måste prioritera FL också. Klart är att de gör en populär när man skall säga upp sitt konto så att man inte vill sluta.
    Du har fått mail

Ja, kanske dolda krafter som faktiskt ville att annat än det DU tänkt, skulle hända Tungan ute 
  • Isnogood
    Nirvana skrev 2012-10-20 22:40:55 följande:
    Och här var jag överlycklig för jag hade fått ett mail... Så var det från administratören som ville informera om en tävling :-P 

Äh, DET är väl också ett mail
  • Isnogood
    Från:                                                kalle2121                                            32 (Avstängd)                                                     (Pausad)
    Mottaget:2012-10-21 10:20:59

Ämne:                                   

hej du ser stark ut skulle du klara att lyfta mig 75kg. Häftigt med en stark tjej

hej du ser stark ut skulle du klara att lyfta mig 75kg. Häftigt med en stark tjej

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eh, ja...eller...typ...."Jösses" Obestämd

Observera att människan såg detta av en profilbild....mitt ansikte...         

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!