Xmag skrev 2012-11-13 22:20:51 följande:
Lite lustigt detta. Hör många kvinnor här beklaga sig över att unga killar jagar dem. Men själv har jag mycket besök och kontakter av äldre kvinnor. Så uppenbarligen verkar det finnas en hel del kvinnor som gillar yngre killar också (och då menar jag yngre än de är själva, jag är ändå 45 så nån ungdom är jag ju inte. Men rätt många 50+ blir man kontaktad av).
Beror kanske på att de kvinnor som kommenterar "klagar" på för unga killar jagar dem, inte heller kollar in yngre män
Den yngsta jag varit in o kollat pressen på, var nog 2 år yngre än mig
Xmag skrev 2012-11-13 22:17:32 följande:
Den borde väl skrämma bort cougar-jägarna...
Fattar inte...
Xmag skrev 2012-11-13 22:56:09 följande:
Hur gör ni på dejtingsidorna? Jag har nästan bara haft kontakt med kvinnor som kontaktat mig. Några få kontakter har varit initierade av mig. Men hur gör ni för att hitta någon att kontakta? Använder ni någon sökfunktion/Matchning med några kriterier som ni tycker är viktiga och sen läser igenom ett antal profiler? Eller surfar ni runt bland bilder och sen läser profiler?
Jag slängde ett öga på bild o "namn" (kollar inte in män som kallar sig typ "Sexy" osv..., minsta intressant så kollade jag även in presentationen. Om den var intressant så kollade jag in någon / några dagar senare, om jag fortfarande tyckte den var av intresse så skickade jag iväg ett "hej" (jo, skrev mer...)
"HOPPSAN"
Ursäkta, såg NU att det bara e DIG jag utsatt för "svarsterror" nu, inget illa ment så du behöver inte springa o gömma dig för "gammeltanten"