Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2012-10-23 17:31:24 följande:
    det skulle vara svårt för mig att ha en kattunge sovandes på min axel (min katt brukar ligga på mina ben jämt när han får tillfälle)

Kan säga att det är jobbigt..o snetungt, för att vara så liten så väger de otroligt mycket när de sover   Obestämd
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-23 17:44:08 följande:
    Haha...dra på dig en strap-on och ställ dig på en strand i Grekland så blir du en sliskig strandraggare!

Men vi hoppas givetvis på det. 

Kräks

{#emotions_dlg.djavulsk}

Kyss
  • Isnogood
    Tavelkrok skrev 2012-10-23 21:03:24 följande:
    Håller med. Jättetrist när man bygger upp en bild i huvudet baserat på en väldigt givande konversation och så faller allt när man får se människan. Utseende är visserligen inte allt men det måste finnas en attraktion.
    Jaa, någonting måste ju finnas där från början, vilket utseende som helst blir ju inte vackert bara för att någon är snäll o trevlig, i alla fall inte för mig...  Obestämd
  • Isnogood

Inte nyttigt o mailväxla med någon som bor typ hundra mil bort, och jobbar tokiga tider (alltså inte samma som jag...) för om...fem timmar ringer min klocka för att kräva att jag kliver ur sängen o tar hand om alla måsten innan jobbet kräver min närvaro...  Obestämd

Men ACK vad han är charmig, rolig, härlig....  Drömmer

Vi har en träff inbokad...om typ en månad...
    Han jobbar, jag har barn, inte lätt o klämma in annat så det passar båda Skäms         

• Isnogood
    Xmag skrev 2012-10-31 09:32:32 följande:
    Jo jag håller med. Jag blir inte kär fort och på sätt och tror egentligen inte på kärlek vid första ögonkastet. Men jag vill känna lite spänning, nån känsla, lite attraktion som gör mig nyfiken på henne som kvinna. Gör jag inte det så blir det "bara" en kompis. Så nån känsla av lust, attraktion, nyfikenhet måste finnas efter första mötet. Trevlig och bra på pappret räcker inte.
    Jag håller med där, ja, bortsett från "kvinna" då förstås, eftersom jag söker en man...
  • Isnogood
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-10 21:49:40 följande:

birthday.se och sen trycker du på "på samma adress" så kommer det upp om man bor med någon eller inte. Ibland kan det krävas lite detektivarbete men med det nya systemet med lägenhetsnummer är det relativt simpelt att kolla upp om någon försöker twotajma .

He he he, så vi på landsbygden, med samma byggdenamn, vi har alltså värsta kollektivet enligt dem Drömmer
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-11-12 14:57:30 följande:.
    Jag har gått med i en dansklubb och ska lära mig dansa + en grupp som heter "Singelspring, vi är singlar som tränar tillsammans.

SMART!

För, då kan ni ju jaga varandra bäst fasen ni vill utan att någon reagerar  
  • Isnogood
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-12 18:45:53 följande:

Har ni ingen gatuadress? Eller väg, "Ryd" eller "Torp" eller nåt som skiljer er från varandra?

Tjaa....men nu är vi flera stugor som har SAMMA så då hjälper ju inte det heller
    "Alltid lika imponerad när det är MIN post i brevlådan" 
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-11-12 18:54:37 följande:
    Jag har inte varit med ännu, då jag är på flyende fot i tre veckor till.
    Men jag har hört/läst att männen springer först för de vill ju vara "macho" och tjejerna gärna springer bakom och spanar in männen i löpartights.

Eller...så är det en smart taktik för att slippa ha er flåsandes, dregglandes i nacken nonstop   Drömmer

Plus, att de kan vika av på annan väg, utan att ni märker det "nickar" 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!