Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-21 18:46:57 följande:
    Jag hade en idé en gång om att dejta 10 olika killar på 10 dagar - lite som ett experiment. Och se vad det skulle ge för utfall. Haha. Med tanke på hur påfrestande det är att dejta så kanske man skulle bli utbränd, haha! Fast jag är ff lite sugen på att göra det. Kanske ska testa det när jag börjar dejta igen
    WOW...

Tjaa, kanske inte skulle vara så dumt Drömmer 

En slags speeddating, men med valfri speed

Tycker absolut att du skall testa, sen kan du säga till om det är någonting värt att testa, för oss andra

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-21 18:17:07 följande:
    samma här...många över 50 tittar på "unga" mig..men det är väl logiskt, men jag tittar på mer jämnåriga män, som i sin tur kanske vill ha yngre *suck*
    men jag ska inte klaga egentligen...får mail från både högt och lågt, haha

Tjaa..beroende på vart man håller till kanske (noll koll om det skiljer sig) så är det väl kanske många som kollar in "yngre" med stor tyngd på just "yngre".

Vill man drabbas av de mest mysko typer som finns, kan man ju alltid (som jag..) vara medlem på Netlog "rys", för DÄR blir man funnen av den ena mer mysko än den andra "lärt mig att ignorera".

Ex: Fick i dag ett inbox av en äldre herre vars nick var något liknande med "Super-kåt" Obestämd Kul för dig då...
    (Raderade det, annars hade jag gärna delat med mig...)

Och , det e inte ens en datingsida...eller, näe, men en mysko sida "nickar"      
  • Isnogood
    Afrodite79 skrev 2013-01-21 18:58:23 följande:
    Netlog? Vad är det för sida? Vågar inte gå in och kika för sista jag tryckte på en länk här på familjeliv så råkade jag hamna på nån porrsite och kanske inte helt ok när man surfar med jobb-datorn
    Definitivt INTE någon porrsida, då hade inte JAG varit där

Däremot så kan man ju stundtals fundera på om en del andra (både män o kvinnor) verkar tro på att det är så, i alla fall att dömma av en del människors bilder...men, kanske är ett desperat försök till att få bekräftelse i livet.

Finns datingsida kopplad till netlog också.
    Den gör väl reklam för sig om att vara en "vänskapssajt", chatt, inbox, gästböcker, snackforum, en plats att knyta nya kontakter på.
    -Man märker snabbt vilka man ska ignorera, och vilka som går att prata med där      
  • Isnogood

Saxat från google när jag skrev in Netlog i sökrutan:

Netlog
    Du har +1:at detta offentligt. Ångra
    Netlog is a community where users can keep in touch with and extend their social network. On Netlog, you can create your own web page with a blog, upload ...
  • Isnogood
    Afrodite79 skrev 2013-01-21 19:11:29 följande:
    Ah ok, lite som jag misstänkte Trodde inte det var någon porr-site iofs men ville bara försäkra mig ifall att.. vill inte hamna på porrsajter med jobbets dator direkt

Ja du, dessa skummisar verkar finnas på alla möjliga sidor Ibland undrar man verkligen vad det e för typer som sitter på andra sidan skärmen...räcker ju bara att se här på fl. Ibland har man hängt i vissa trådar och det finns verkligen alla möjliga varianter, man blir lite mörkrädd ibland.

Ha ha ha, joo, att det finns även här, det har du väldigt rätt i.
    -Skrev i en skojtråd en gång, att jag också ville ha en snabeldrake...o ja fick genast inboxmeddelande från en man som ville vara min... Obestämd

Man lär sig som saggt, vilka som är ute efter en enda sak, och med många, och vilka som faktiskt är seriösa med sitt sätt.   
  • Isnogood
    Filipis skrev 2013-01-22 10:11:52 följande:
    Man undrar ju vilka förklaringar som är ok,om man ljuger att man är 6år yngre än man är? Obestämd Inte min typ av människaGlad

Kanske var medlem på en sida jag varit medlem på ett tag (för länge sen, kommer inte ihåg vilken), den sidan envisades konstant med att ändra min ålder, fast till 3 år äldre...
    -Känns ändå som att jag är så pass gammal att jag gärna är i den ålder jag är, utan att försöka vara äldre Obestämd
    Minns att det var frustrerande, försökte ändra massor av gånger, men varje gång jag tryckte "spara" så ändrades det tillbaka till fel ålder igen.

den tyckte nog jag såg för gammal ut      
  • Isnogood
    Papito skrev 2013-01-22 11:06:38 följande:

Någon är sotis....

"Fnissar"
  • Isnogood
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-22 20:09:01 följande:
    Ibland tänker jag att jag är ett hopplöst fall och att jag kommer vara singel för alltid, ju längre tid man är singel desto svårare blir det känns det som. 
    Men alltsom oftast är jag helt övertygad om att jag kommer hitta den där speciella mannen för mig. Bara det att jag på vägen kysst bra mycket fler grodor än genomsnittet.  

Va glad för att det var grodor.
    Själv drabbades jag av paddor... Obestämd 
  • Isnogood

Sd kan jag rekommendera

Ok, som på alla andra ställen, så gäller det att gallra, men många ok:n där 

• Isnogood
    Planta skrev 2013-01-22 20:50:45 följande:
    Man tar det man får menar du ;)
    Om inte du passar dig, så tar jag DIG Hjärta

Har faktiskt träffat några som varit HELT ok, även pratat med MÅNGA som vekat helt ok

sen att de inte passade MIG, ja men...det är väl inte så konstigt, e ju inte riktigt så att jag lever "svenssonliv" med djuren o gården direkt Obestämd

Inte alla som e som ja, o frivilligt bosätter sig i ett torp med mer självdrag än en tornado, o vedeldning som enda värmekälla Oskyldig

sen...e det ju så att JAG ingår i det hemmet också, o det kan ju faktiskt vara en del av kruxet i det hela           
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!