• Anonym

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym skrev 2013-03-10 23:55:28 följande:

Papito var tvungen? Oj vad du är på papitos sida.. en gammal dejt till honom kanske?;) eller kanske papito själv? man skulle nästan kunna tro att papito själv står för majoriteten av alla anonymam inlälgg,fast bara nästan;)
    HAHA! Jag vet då inte om de andra anonym men jag är fel kön, och lovar jag är inte Papito
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-10 23:59:36 följande:
    du är sjuk i huvudet.
    Kan inte ni två ta och bråka privat? Finns en mellanstadietråd i sandlådan för sånna som er.
  • Anonym

Papito, jag har med känt att Afro hackar en del på dej och nu förstår jag varför hon gör så. Det är inte jättebra att ta saker så öppet men ibland måste man säja ifrån. Blir man hackad på öppet så säjer man ifrån öppet.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-11 00:19:45 följande:
    sjuk i huvudet. på riktigt.
    Har du blitt nobbad av papito?
  • Anonym
    ander25k skrev 2013-03-11 10:15:25 följande:
    Ålder verkar ha liten betydelse i vissa fall , men känns ändå lite konstigt med en 37 åring , som har intresse för mig ( Jag 48 år ) , vet inte hur jag ska ställa mig till det hela .

Inte alls konstigt, jag skulle också kunna tänka mig en 48 åring om det känns rätt och bra :)
  • Anonym
    Anonym (gdtjknf) skrev 2013-03-12 18:44:05 följande:
    Men ärlig. .. rätta mig om jag har fel. Är det inte så att dejtingsajter mest bestär av "konstigt" folk? Hade en kompis som använde typ hampsterpaj eller nägot i dwn stilen och den ene efter den andre var hemska. Smygalkoholister, ville flyttta in efter andra dejten, kallade sin för pappa till kompisens son innan dom ens träffats. Eller så var det väl hon som hade ordentlig otur ;)
    Låter väldigt mycket som otur, jag har aldrig råkat ut för sånna?
  • Anonym

Hamsterpaj är en community för fjortisar, lite lunarstorm över det hela.

• Anonym

Tänk vad tyst det blev här.

Nu kan anonym prata med anonym och fundera över vad det var som gav tråden liv och varför tråden är tyst och vilken roll anonym har i det. Nöjd ? 

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-21 07:20:33 följande:
    Tänk vad tyst det blev här.

Nu kan anonym prata med anonym och fundera över vad det var som gav tråden liv och varför tråden är tyst och vilken roll anonym har i det. Nöjd ? 
    Håller med. Afro79 fick oförtjänt mycket påhopp från anonyma och sk icke anonyma. Där var där allt började.
  • Anonym

Hej
    Behöver er hjälp. har pratat med en kille nu ett tag o vi bor i samma stad. Han säger att han bor på ett ställe och när jag sökt på honom på hitta.se så står en helt annan adress och ställe. Hur ska man tolka det? Ljuger han? Eller skäms han kanske för stället han bor på egentligen för det ena stället där han står skriven är lite av ett ghetto-område medans det område han säger att han bor på är inte så ghetto men ligger i närheten av ghettostället.
    jag fick skumma vibbar av det  ia llafall. han verkar trevlig o allt när vi pratar så det vore konstigt om han helt plötsligt ljög om en sån grej ??
    va tyker ni?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!