Papito skrev 2012-09-07 11:59:30 följande:
Det där med att jaga är givetvis kul, till en viss gräns. Jag älskar att jaga i själva flirtskedet men har vi väl hamnat i säng eller dejtat några gånger vill jag inte spela spel, är hon intresserad ser jag gärna att även hon visar och säger det. Det är också jobbigt om man vill mer och tjejen kör något konstigt spel bara för att "killar gillar att jaga".
Vad är det som säger att inte killar kan vara osäkra på tjejen och inte heller vill blotta sig? Ta en sån som du själv, nu känner jag dig inte men du nämnde att du dejtat en hel del (och har tydligen inte blivit lämnad mitt i natten men lämnat, haha)...om du träffar en kille så kanske du verkar erfaren och säker på din sak, är han själv inte lika cool kanske han blir osäker och om du då ska köra ett speciellt spel...ja, då lär det inte bli så mycket mer..
Bara for the record, har inte heller blivit lämnad på natten/morgonkvisten

Å andra sidan har jag inte haft så himla många ons....men det gör också att statistiken (lämnad/inte lämnad) blir riktigt bra
Om du nu vet att du vill mer kan du väl säga det, springer han var han ju inte tillräckligt intresserad eller extremt omogen, oavsett är han en nitlott
Jag tycker du kommer med kloka funderingar som jag tar åt mig av

Men vill tillägga att jag spelar inget spel med killen, fan jag vet inte ens hur spelar spel. Killen vet vart jag står så om han väljer att blotta sig så vet han att han inte får kalla handen så att säga.
Men det är en komplex situation och ja jag tror att han är osäker, inte på mig men på vad han vill med mig.
Så jag har två val antingen lägga ner direkt eller bara ta det lugnt och ha is i magen och se vart det hamnar. För väljer jag det tredje alternativet att säga vad jag vill så är risken stor att han känner sig pressad att behöva ta ställning till vad han vill direkt och därmed väljer att avsluta.