Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag är lite sugen på att gå på dejt, någon som anmäler sig frivilligtFlört kruxet är bara att nu när jag är sugen igen så finns inte riktigt tiden till det, jag har hur mycket som helst inplanerat ända tills mitten på januari känns det som. Men det är klart springer man på någon man verkligen känner för så får jag ju ta mig tiden helt enkeltGlad

• Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 20:17:03 följande:
    Kolla med Nirvana...eller vad han nu kan heta idag han har ju nån fling för mansslukerskor

Själv hade jag kunnat offra mig men efter att du nobbat mig 17 ggr har jag äntligen fattat piken..

Haha, ojoj vad han överdriver nu Skrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 20:28:20 följande:
    Okej, du har rätt, det vara bara 15...

Du kan väl inte anklaga mig för att inte ha fläkt ut mig, har ingen självrespekt kvar, haha  
    Fläkt ut dig? När då Förvånad 
    Jag måste ha tappat känslan helt för jag kan då inte minnas att jag nobbat dig mer än kanske en gång då.. Flört men då var jag ju halvupptagen.. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 20:39:32 följande:
    Du vet, alla Don Juan de Marcos har stora hjärtan, att bli nobbad en gång är för oss som att bli det 10....vår charm och förförelsekonst är också vår svaghet Flört
    Så en känslig man minsann. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 20:54:33 följande:
    Ytterligare en av mina fantastiska egenskaper...men du vill ju ha kalla, hårda och komplicerade män..
    Ja du är en mångfacetterad man Glad men dock har du helt fel i vad jag vill ha. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 21:05:54 följande:
    Konstigt...man får ju gissa sig fram, Fröken Endast-en-mening-åt-gången

Du kör på den tysta, mystiska främlingen-stilen...haha
    Hm är jag verkligen så svår och kort? Jag må ha svårt att falla för en man speciellt om han är för lätt. Men vad jag vill ha är en kille som jag kan prata med om allt, som blir min bästa vän, som attraherar mig och som utmanar mig i diskussioner en kille som inte är perfekt men som gör det bästa av det han har och som har lite jäklar anamma. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 21:32:05 följande:
    Skojar lite med dig, sorry, kanske drog det för långt. Ber om ursäkt!

Men vad är det som gör att han måste vara svår, om du nu träffar en som är intresserad av dig och därför "lätt" att få..är han automatiskt kass då? Han kanske har alla andra egenskaper du söker, eller många av dem.

Jag gillar inte att spela spel, är jag intresserad säger eller visar jag det ganska snart. Jag tror att jag har ganska många bra egenskaper och kan säkert fila på ytterligare några som kan bli bättre (sen finns de kassa såklart)...men om jag träffar en tjej som verkligen klaffar och hon dessutom attraheras av mitt utseende...ska jag då bli ratad för att jag faktiskt är man nog att visa känslor, att visa mig sårbar genom att ta chansen och berätta att jag är intresserad?
    Låter ju helskumt!

Är det något slags straff mot dig själv? Att du inte förtjänar enkel och villkorslös kärlek?

Obs, fläk inte ut dig här, bara funderingar, som du kan fundera på själv..om de nu kan vara relevanta. 
    Jag har kanske dragit det lite till sin spets i mitt resonemang men det känns lite så ibland. Faktum är nog snarare att när jag träffat på dessa killar som varit lätta och som visat sina känslor så har jag helt enkelt inte känt samma och då har det blivit to much så att säga. Medan de gånger jag har fallit för killar så har jag gjort det från första dejten sen har de efter det visat sig vara svåra. 
    Jag är som dig och visar och säger vad jag tycker och speciellt om det känns bra. Och om det nu känns bra för mig så skulle jag inte få kalla fötter om killen är öppen med sina känslor.
    Så allt handlar väl om att rätt känsla ska finnas från båda håll på samma gång.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 21:52:20 följande:
    Du vet ju bäst själv, kan ju vara att när de visar känner du överläget och tappar "respekten"...men sen kan det givetvis vara så att du inte träffat rätt ännu.
    Du gillar att analysera mig det märker jag och ibland är du nog nära sanningen också, lite intressant Glad
    Med mitt ex var allt sådär enkelt och han var väldigt öppen med att han gillade mig vilket inte avskräckte mig det minsta men då var jag ju upp över öronen förälskad i honom med. 

Så ja ligger lite i det du skriver men den underliggande orsaken till att jag får den känslan är att jag inte känt tillräckligt mycket för personen ifråga. Jag har mer känt att det är en fantastisk kille och önskat att jag kände en massa och försökt att hitta känslan och när den inte infinner sig och killen ligger på som en igel så blir det ju bara helt fel. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 22:13:34 följande:
    Är (även enligt andra) en ganska bra människokännare, även om jag ibland är helt ute och cyklar. Har faktiskt inte analyserat dig så mycket, bara spontananalyser än så länge
    Ojoj, vore nervkittlande om du då skulle ge dig på en djup analys om mig Flört
    Papito skrev 2012-10-25 22:17:17 följande:
    Men jag gillar att analysera och reflektera. Kollar jag på deckare jobbar hjärnan febrilt för att lösa gåtan innan man förväntas fatta, haha. Har t.o.m hänt att jag spolat tillbaka för att kolla upp smådetaljer ifall de är viktiga senare (är de sällan) men det fick jag lägga ner med för exet fick krupp på mig

Men jag gillar intellektuella utmaningar, gillar folk och filmer som får mig att tänka, som får mig att om inte omvärdera så åtminstone ifrågasätta mina egna tankar och värderingar.

Hm...risk för att jag verkar skum nu inser jag...snälla sluta babbla nu Papito!  
    Lite galen låter du allt nu med detaljer då Glad men annars så verkar du inte ett dugg skum snarare intressant!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-25 22:27:56 följande:
    Lite galen?

Vad är det som ger psychovarning?

Bara vi kvar? Hm...håll fingrarna i styr...  
    Jag skrev väl inte att det var psychovarning, att vara lite galen är bra! Du är expert på att misstolka mig eller så är jag expert på att inte få fram nyansernaObestämd

Hålla fingrarna i styr? Vad tror du om mig egentligen, lyckas jag aldrig med Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!