Inlägg från: Anonym (singelmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singelmorsa)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-09-22 22:25:14 följande:
    Japp!

Man får vara praktiskt lagd, hehe.
    Hur går det för dig morsan? Börjar han mjukna lite, ni kanske kan vara ett par men inte visa er ihop offentligt, det kanske han kan sträcka sig till med "kapet"...

Hehehe
    Hahaha, du har humor duFlört
    Skulle han inte våga visa sig med mig offentligt så är han inget för mig kan jag lova. Vi ses men vilken nivå vi ligger på låter jag vara osagt..
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (men) skrev 2012-09-24 21:10:38 följande:
    Om ni vet att er bästa kompis legat med tjejen/killen du dejtar då? Fortsätter ni? (Detta har ni fått reda på innan första dejten kommit på tal)
    beror helt på omständigheterna
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (men) skrev 2012-09-24 21:40:30 följande:

Jag vet inte..tycker det är jobbigt om man ska umgås med folk man legat med. Men det är jag detSolig
    På vad sätt tycker du att det är jobbigt?  
  • Anonym (singelmorsa)
    Anonym (men) skrev 2012-09-24 21:47:15 följande:

Inte jobbigt jobbigt. Men jag hänger inte med folk jag haft sex med. Och ska man då vara ihop med någon som är bästis med någon man haft massor av sex med..tycker jag känns sådär. Jag skulle inte heller vilja hänga med en tjej,som haft massor av sex med min kille. Tycker det blir konstigt.
    Förstår ditt resonemang och ja det kan ju bli en konstig situation. Som sagt det beror ju på. Hade en kompis till mig bara haft ett ONS med en kille jag en började dejta så är det en helt annan sak. 
  • Anonym (singelmorsa)
    ulfsas skrev 2012-09-25 11:25:31 följande:
    HAHA, den var bra.

Det verkar som om det finns en hel del tjejer som önskar sig en kille som är smart (smartare än dem själva antar jag för annars uppfattas man väl inte som smart)
    De vill också att killen skall ha ett bra jobb och en hög inkomst vilket vore helt OK om de nu hade det själva men jag har en svag misstanke om att så inte är fallet.

Som du säger är dessa tjejers motprestation att de ju faktiskt är såå snygga och så kanske du kan få sex någon gång. Om de nu inte har huvudvärk eller något annat. Fast det kan en dyr handväska eller en resa bota på direkten.
    High maintenance girls...Skrattande 
    Det viktigaste för mig är att jag attraheras av killen, att han får mig att skratta och att man har kul tillsammans, att han har lite innanför pannbenet så man kan föra en vettig diskussion och att han står för vad han tycker. Även jobb är för mig viktigt men det spelar ingen roll om han har ett bra och välbetalt jobb det viktigaste är snarare att han gillar att jobba och har lite driv i sig. 

På den tiden jag var sambo så var jag den i förhållandet som tjänade mest, men huvudsaken är ju att man klarar sig och är nöjd med situationen.  
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-09-26 15:13:36 följande:

Skitkul! Hoppas att det fortsätter lika bra. Äntligen någon med lite flyt i tråden.
    Börjar röra på sig, (men) och LMFS har fixat höstas. Är det (b) som står på tur?
    Eller spurtar singelmorsa och får kk:n att bli seriös?
    Kanske att JM blir förförd av tanten som stalkar honom?
    Alltid kul när någon får till detGlad
    Blir en spännande fortsättning följer för oss andra!
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 22:22:03 följande:
    Ok, en On Topicfråga till damerna i djungeln (möjligt att även männen gör så men det vet jag inte).

Jo, som ni vet är jag inte aktiv på dejtingsidan men har börjat titta runt lite, bara för nöjes skull.
    Det som slår mig är att så många kvinnor har så negativa presentationer.
    "Om du är si, så, se, sa, su, sy, sä, sö....skriv inte! Om du bla, blä, bli, blå blo, ble, håll dig undan...etc"

Jag förstår att många är trötta på kassa sexmail och liknande men det ger ändå en ganska tråkig förstabild av personen. När jag läser en sån presentation måste den ha något vääääldigt speciellt för att jag ska lockas av personen ifråga.

Hur ser ni andra på såna presentationer?
    Hur tänker ni som skriver så?

Inget dissande från min sida, jag undrar verkligen.
    Du skulle bara veta hur många män som skriver precis likadant. Inga jag ödslar tid på. 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 22:38:35 följande:

Iofs bra för mig, konkurrrensen minskar ju..haha...men hur tänker man när man skriver lite om sig själv och ägnar majoriteten av sin text till att gnälla?

singelmorsan, vad står det i din?
    Ingen aning hur de tänker men en gissning är att de tror att det finns någon som är 100% perfekt? 

Min press är kort och koncistCool 
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 22:46:14 följande:
    Eller chicksen som är närmare 40 och har porrfejs med putande mun...öhhh, i min ålder vill jag ha en kvinna som bryr sig lite men samtidigt kan gå ner till affären utan smink. Någon som kan prioritera annat än utseende...att se bilderna på uppsminkade putmunnar som försöker leka sjuttonåringar är sååå avtändande.

Hur tänker ni där damerna?
    Tur jag fortfarande är närmre 30 dåFlörtSkrattande
  • Anonym (singelmorsa)
    Papito skrev 2012-10-06 22:59:53 följande:

Haha..spelar väl ingen roll, du är ju paxad!
    Visst ja, du har ju paxat migKyssSkrattande
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!