Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

FredrikAndersson skrev 2012-10-25 20:39:41 följande:
    Bara rent undersökningsmässigt... Men om man antar man skulle iväg på dejt.
    Vad känns lämpligast?

1. En fika på något kafé?
    2. En middag på en restaurang?
    3. Gå och se en biofilm sedan gå och äta (antingen 1 eller 2) efter?
    4. ????
    Jag röstar för fikan! lite lättsammare. Kan ju bli väldigt stel att sitta och äta på restaurang och försöka koncentrera sig på maten också
    Bio känns meningslöst för då pratar man inte och du lär inte känna tjejen.

förslag nr 4 kan ju bli mest intressant kanske nej men jag föreslår en promenad eller bowla!   
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-25 20:50:43 följande:
    Great minds think alike...

Jajamen
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-25 20:47:24 följande:
    Alla är olika. Personligen undviker jag gärna restauranger, dels blir det gärna lite stelt och dels är det kasst ifall dejten går kasst. Man kan varken förflytta sig för att få ny energi eller avsluta lättsamt.

Bio är ju kul men det går inte att prata och det är väl en ganska väsentlig del första dejten. Blir ofta att man inte kan koncentrera sig å¨filmen för man sitter bara och funderar på vad hon tycker..och huruvida man ska lägga handen på hennes lår eller ta hennes hand...haha.

Fika är kanske lite mellanmjölk men samtidigt väldigt bra och effektivt, åtminstone på en första dejt. Det går att sitta länge, det går att prata, det går att förflytta sig och det går att avsluta smidigt.
    En gång skulle jag ta en öl med en tjej men när jag kom fram hade hon packat en picknickkorg med ett par öl och lite gott + en filt...sen gick vi till Slottsskogen (stooooooort grönområde mitt i Gbg) och hade banne mig en kanondejt...blev givetvis ett par....sen att hon visade sig vara psycho och jag fick avsluta det hela ett par månader senare..det är en annan femma, haha

Jag skulle nog välja fika av dem alternativen men gärna något helt annat också..kommer dock inte på vad just nu, ska klura lite.
    Åh det där trixet ska jag sno från din psychotjej! ta med en picknickorg med öl, vin, en filt och lite gott.. så mysigt det lät!
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-25 21:26:14 följande:
    Schysst, dumpa mig med tricks som JAG lärt dig....moral, någon???

Nu är du sådär känslig igen nej ok det var kanske lite väl lågt
    men nu fick du iaf en hint om vad jag gillar
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-26 16:55:53 följande:
    Okej alla singlar...en gammal klassiker med Johnny Kemp

Yeah!
    Oh yeah! Ooh ooh yeah! 
    Feels good, feels good, oh huh!

Just got paid, Friday night
    Party huntin', feelin' right  ------------------------------------GÅR ATT ÄNDRA TILL BODY HUNTIN´ Flört (especially for you singelmorsa) haha

Body shakin', all around (Body shakin' all around)
    No one thinks when I'm gettin' down

Check the mirror, we're lookin' fly
    Round up the posse, jump in my ride
    Radio rockin', a monster jam
    Feel the rhythm, pump up the sound

I'm feelin' so good
    Don't you know I'm just groovin' to the beat
    I'm groovin', groovin'

" rel="nofollow" target="_blank">

Tjoho!! vilken svängig text men.... ibland känns du så mycket äldre än mig Papito, för jag har aldrig hört den här förut och vet inte vilken snubben är
  • Anonym (b)

Kommit på ett nytt sätt att träffas på... blocket
     Jag säljer en del på blocket nu och i förrgår var här en kille och i kväll kom en annan kille och köpte min säng. Om man varit lite framåt där, vem vet vad som kunnat hända haha

Nu var det ingen som föll mig i smaken så tji fick jag men man ska ju försöka tänka "outside the box"  eller hur?  

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-26 18:50:29 följande:
    Tack min kära!

Du vet verkligen hur man lyfter en man ur tristessen en fredagkväll. TACK!

Så nu är jag gubbig också...

Men du, min sköna, du är från en liten by i södra Sverige. När ni lyssnade på Lasse Berghagen lyssnade latinograbbarna i förorten på såna låtar...
    Haha, faktum är att låten säkert ÄR skitgammal...men jag är sladdis, syrrorna var lite hippa och lyssnade på sånt, jag fick det på köpet. När jag kör SongPop på facebook är jag klart bäst på 80-talslåtarna

Tack syrrorna för att jag ses som en gubbig tönt!!! TACK!!!

Här kommer ännu en oldie but goodie som var hipp under syrrornas storhetstid...den kunde jag utantill och kände mig skitcool när jag körde den för mina kompisar....nu är det töntvarning....stackars mig...

" rel="nofollow" target="_blank">

">

Vill ju egentligen inte erkänna det men det började faktiskt rycka lite i höfterna Skål
  • Anonym (b)

Då får väl jag med erkänna... skaffade ett konto på HP för att se vad alla pratar om men jag tyckte det var rörigt och avaktiverade. Men man kan ju aktivera när man vill igen tydligen... minns inte ens om jag la upp någon bild och presentation. Hmm kanske ska gå in och kolla

• Anonym (b)
    FredrikAndersson skrev 2012-10-26 19:58:46 följande:
    HP är rätt uselt i mitt tycke.

Ja jag var inte alls imponerad heller faktiskt...

Försökte gå in men då måste jag komma ihåg mitt smeknamn där men det har jag ju glömtObestämd 
  • Anonym (b)

Jag håller med Papito, hade det bara varit stammisarna i en sluten tråd. Finns ju iof en lösning... om man laddar upp en bild eller två sitt fotoalbum här på fl så kan man göra inställningar så att bara de man vill kan se.De skriver man in i sin adressbok...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!