Papito skrev 2012-10-24 09:37:42 följande:
Stopp stopp stopp!!!
För det första var det Tabulas idé att jag skulle på turné, hon såg potentialen i mig, att jag tycker skånska är charmigt (på kvinnor, männen låter som gröt) ...och tog upp kampen med dig.
Sen var det Tabula som sa att hon inte orkar eller vill ha en man till 100%, varpå du höll med och ni föreslog att ni kunde dela på mig...utan att fråga stackars lilla mig, utnyttjad av två temperamentsfulla skånska damer, ni förstår hur traumatiskt det här är för mig
.
Och nu plötsligt ska ni ha dit fler män...öhhh??? No way, Jose!
Ni kanske är generösa men jag vill minsann inte dela med mig
Det är en sak att dela upp er i revir med Xmag, Nirvana och grabbarna men har jag väl träffat någon vill jag inte dela med mig, nej tack!
Dessutom, vad är rättvisa?
För mig är det inte att alla får samma sak, för mig är det att alla får det de behöver.
Nu sansar vi oss lite och följer Tabulas ursprungliga plan
Oj vad du ska låta oskyldig nu då
hmm så du ska alltså få träffa flera kvinnor här i Skåne, och jag ska bara sitta och vänta tills det är min tur när du ska dyka upp. Jag försökte nog bara vara lite tuff(och barnslig, ska du träffa flera så ska jag
) oj då fler av mina dåliga sidor börja komma fram här nu
, jag har ju sagt det många gånger förr, jag delar absolut inte med mig
men en vinkväll kan ju inte vara helt fel med två trevliga människor
Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-24 10:25:30 följande:
Gift mig?! Det var mer än vad jag visste om! Skillnaden är väl att min arbetsmoral är extremt låg för tillfället och att jag inte behöver hänga på nån dejtingsida längre utan kan fokusera på att tjattra med er.
ulfsas: Klart att det är viktigt att man är samspelt när det kommer till sex. Annars är det ju helt kört. Men det är skillnad mellan att ta reda på det på ett diskret sätt och att skriva "du ser ut att ha stora bröst, vad är det för storlek och gillar du att få en k*k mellan de?". *suckar*
Aha nu förstår jag.. karlarna ser redan på bilderna av mig att det nog inte ens är lönt att fråga något om någon storlek, hahah. Har inte så mycket att komma med där