Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-11-04 21:12:09 följande:
    Singelspring låter skitkul..men det får vara lite mingel efteråt annars går det ju inte, haha.

Själv funderade jag som sagt på att lägga ner fram till jul men plötsligt rasslade det till och nu mailar jag med pannkakans snyggaste tjej Tungan ute

Haha, kommer givetvis inte att bli mer än några mail fram och tillbaka men jag får mina femton minuter i rampljuset och dansar en sommar..  

Vad kul för dig! då hoppas jag för din skull att hon bor i Göteborg? annars blir jag nästan sur
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-04 21:57:31 följande:
    (b) du behöver inte oroa dig, hon är inte min stil...bara snygg räcker inte, det vet du!
    Jaså din stackare, är hon så tråkig? har du nu också råkat ut för en  "torrsomfnöskenollcharmingenhumor" typ?

Jag ska rädda dig, komsi komsiTungan ute

• Anonym (b)

Igår vid 21.30-tiden knackade på min dörr... det var min nya heta och trevliga granne.

Synd bara att han har en lika snygg sambo min vanliga tur det där...  

• Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-11-06 08:26:43 följande:

Tänk positivt, de kanske har snygga kompisar som är singlar också! Glad

Ja den tanken har faktiskt slagit mig ser fram emot sommarens grillfester när det kanske blir naturligt att trilla in och säga hej, ni råkar inte ha en vinöppnare 
  • Anonym (b)

Nu är ju inte jag en "homewrecker" så det är redan uteslutet  

Finns ju fler fiskar  

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-06 16:14:42 följande:

That's my girl!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-11-06 15:45:36 följande:
    That´s my girl!  
    Kyss på er!

Och för övrigt tyckte jag att LMFS ordvits var rolig   
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-06 20:19:25 följande:
    Så då vet ni (b) och Tabben....ska det bli action på vår kompisdejt får ni ta initiativen, haha.

Men det blir kanske bara du & jag Tabben, (b) ska ju på grillkvällar i höstmörkret...attans, du har ju dina smågrabbar också!...blir ensam i stugan  

Nja vet inte om jag räknar dig som kompis direkt men om det är så du vill ha det så fine för mig
  • Anonym (b)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-06 19:49:33 följande:
    Jag och en manlig vän var båda singlar ett tag och pratade ganska mycket sex med varandra överlag och nån gång kom tanken upp att ha sex med varandra. Haha, världens skämt ju, nej jag ligger inte med mina vänner och han skulle nog inte ens fått upp den. 

Jag gör tvärtom, försöker göra allt för att undvika ämnet sex med mina killkompisar.Men av någon jobbig anledning vill ju alltid killar komma in på området sex. Känns bara så olustig och lite obehagligt för jag skulle aldrig kunna ha sex med en kompis. Synd för det hade kunnat vara väldigt praktiskt Tungan ute
  • Anonym (b)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-07 23:26:19 följande:
    Jag kan inte heller tänka mig att ha sex med mina vänner men prata om sex med dem har jag inga som helst problem med. Det är trots allt ett intressant ämne Glad
    Visst är det ett rätt så intressant ämne, men det känns som att utmana ödet när jag vet att de är attraherade av mig och gärna skulle ha både sex och en relation med mig.

Oj oj oj vad det lät kaxigt  inte likt mig  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!