Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Zeus skrev 2012-11-19 07:19:50 följande:
    Jahapp nu har snart min "jakt"månad och om jag har jagat.... Inte ett djävla skit, jag loggade in på MP för första gången på typ 2,5 veckor igår kväll... Men är man skicklig jägare som mig så räcker det, imorse låg mycket riktigt (helt klart förväntat när kungen glider in på sajterna) en dejt förfrågan i inboxen. Det som oroar mig är att hon ser lite för bra ut, men jag är inte den som är den. Jag svarar "lite mer får du väl ändå anstränga dig?", jag blir bästan rädd för mig själv när det slår mig vilket psykologisktgeni jag egentligen är, att hänga på sajterna dag ut och in HAHA bara amatörer som gör, det handlar om tillgång och efterfrågan. Genom att inte vara inloggad på några veckor och sedan tydligt men bestämt klicka sig in på sajten, en snabb svit av klickanden på de profiler som man gillar sedan en snabb avloggning är allt som behövs. Lär er det grabbar, supply and demand som sagt.

Jo men du har lite rätt faktiskt... jag var medlem på mp i några månader sen träffade jag en kille och avregistrerade mig. När jag åter igen skulle prova lyckan 7månader senare så var det exakt samma killar där. Sa upp kontot igen och nu bara för skoj gick jag in bara för skoj skull, och ja samma killar var där. Då får man lite funderingar varför de är kvar där månad efter månad, väldigt fördomsfullt men det är så jag tänker. Jag menar de kan väl åtminstone byta site som jag ska göra nu annars kanske de undrar varför jag är där månad efter månad, har uppehåll och återkommer, hahahaha
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-19 15:59:59 följande:

Great minds think alike

Ja det var ju hemsk vad vi tänker lika jämt tänk vilka mästerverk vi skulle kunna utföra tillsammans
  • Anonym (b)

Zeus skrev 2012-11-19 19:54:36 följande:
    Någon som hakat upp sig?

Du vet det är lätt hänt att man blir lite gaggig på äldre dar

Förlåt Papito men jag kunde inte låta bli Kyss  
  • Anonym (b)
    MrC skrev 2012-11-20 13:51:52 följande:

Haha tack för ert stöd. Det betyder mycket. Flört

tough love
  • Anonym (b)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-11-21 10:27:59 följande:
    Em kille jag dejtad ett tag var jag osäker på så jag skickade ett sms där jag gjorde det enkelt för honom att säga tack och hej men nej han ville fortsätta att ses, men nej det rann ut i sanden. 
    En annan jag dejtade ett tag som tog stora beslut i sitt arbete och hade mycket konflikter, han dumpade mig via ett meddelande på FB just för att han inte orkade med mer konflikter än de på jobbet. 

Så just att han skriver att allt är bra behöver inte stämma, nu säger jag inte att det är så. Jag hade snarare utgått från hur han beter sig nu i förhållande från innan. Har kontakten blivit helt annorlunda och minskat drastiskt efter att ni setts så hade jag inte haft en bra känsla.  

Har liknade erfarenheter som du...och samma känslor inför killar som beter sig så. Det är handling som visar hur intresserade de är och inte bara ord!
  • Anonym (b)

Stark du är NooneBird!   you go girl

• Anonym (b)

Min plan är ju att bli medlem på match.com, men det får nog vänta tills efter jul. Gick in på skoj på HP(som jag är så skeptiskt mot och jisses vad många mail och flirtar *skryt skryt* men det är som någon skrev att det betyder ju egentligen inte så mycket.

En sak jag stör mig på är om de skriver "puss" som rubrik på mailet?! gick in och läste hans profil och den var förvånansvärt bra. Så förstör han det med att skriva puss med en gång och dessutom är hans nick "gosedjuret" snälla grabbar förstör inte för er själva genom att göra eller döpa sig er så iof vet jag att grabbarna i den här tråden är så vettiga så ni förstår det själva, men om man kan hjälpa någon stackars utomstående, haha.

• Anonym (b)

Hahaha ja och "how it´t that working for you"

• Anonym (b)

...men ni som är experter på HP, varför går det inte att göra inställningar på att man bara söker från Skåne? har försökt göra det många gånger men det kommer alltid bort igen. Eller är det du Papito som är inne och mixtrar mån tro?

Tycker det är svårt att se en överskådlig bild när det är från heeeela Sverige. Dumt att man inte ser bilder direkt också tycker jag, ytligt men sant.  

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-22 21:38:51 följande:
    Bejby..inboxa ditt användarnamn på hp

PUSS!!!  

Får finslipa lite till först då på min presentation om proffset ska läsa den var ju inte meningen jag skulle bli aktiv där?!

Från dig tar jag gärna en puss förstås   Kyss
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!