Ärliga nätdejtingstråden!
Zeus skrev 2012-11-19 07:19:50 följande:
Jahapp nu har snart min "jakt"månad och om jag har jagat.... Inte ett djävla skit, jag loggade in på MP för första gången på typ 2,5 veckor igår kväll... Men är man skicklig jägare som mig så räcker det, imorse låg mycket riktigt (helt klart förväntat när kungen glider in på sajterna) en dejt förfrågan i inboxen. Det som oroar mig är att hon ser lite för bra ut, men jag är inte den som är den. Jag svarar "lite mer får du väl ändå anstränga dig?", jag blir bästan rädd för mig själv när det slår mig vilket psykologisktgeni jag egentligen är, att hänga på sajterna dag ut och in HAHA bara amatörer som gör, det handlar om tillgång och efterfrågan. Genom att inte vara inloggad på några veckor och sedan tydligt men bestämt klicka sig in på sajten, en snabb svit av klickanden på de profiler som man gillar sedan en snabb avloggning är allt som behövs. Lär er det grabbar, supply and demand som sagt.
Jo men du har lite rätt faktiskt... jag var medlem på mp i några månader sen träffade jag en kille och avregistrerade mig. När jag åter igen skulle prova lyckan 7månader senare så var det exakt samma killar där. Sa upp kontot igen och nu bara för skoj gick jag in bara för skoj skull, och ja samma killar var där. Då får man lite funderingar varför de är kvar där månad efter månad, väldigt fördomsfullt men det är så jag tänker. Jag menar de kan väl åtminstone byta site som jag ska göra nu
annars kanske de undrar varför jag är där månad efter månad, har uppehåll och återkommer, hahahaha