Ärliga nätdejtingstråden!
Kanske mer aktuellt till jul eller kanske till våren, har ingen brådska. Sen är det som LFMS fått erfara, blixten kan slå ner när och var som helst
Puh! då kan jag andas ut... för tillfället iaf
Aaaahh vad störigt! såg att jag fått besök på min sida från en snygg kille... tittar på han presentation och den var perfekt(för mig) men han vill ha barn... det är många som gått bort p.g.a det, så synd!!
Ja jag känner som (men) skriver. För de som har klart och tydligt: vill ha barn, skriver jag inte till. Det har varit killar som skrivit till mig som jag sett har "vill ha barn" och då har jag försökt avrunda men många har skrivit att man kan ju se längre fram. Men jag vill inte bli kär när man vet att man inte har någon framtid tillsammans... är inte intresserad av bara en "fling". Och jag är 100% säker på att jag inte ska ha fler barn så det hade bara varit slöseri med tid.
Stammis...fy fan, inser att jag i allra högsta grad ingår i den gruppen....nu har jag nått botten! Stammis har jag lovat mig att aldrig bli!
(b), inga flyttplaner västerut så att vi kan ta oss ur stammisträsket?
Jaså Papito du har börjat ge dig in i det så smått själv raderade jag mitt konto på MP idag...
Ja de som bara rabblar upp vad de inte vill ha förstår jag mig inte heller på. Helt fel taktik iaf men det är väldigt många killar som skriver så.. och ibland specifika detaljer vad de inte vill ha, så man förstår direkt att de pratar om sitt ex
Jaså det är så många putande läppar? här putas det inte med något iaf