Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-09-26 16:50:46 följande:
    Förstår att du är orolig att jag ska bli paxad  men jag har också väldigt mycket just nu, ingen större risk att jag dejtar. Vill inte ens göra det just nu. Visst, springer jag på någon fantastisk kvinna som charmar & käkar upp mig så offrar jag mig givetvis ...men sannolikheten är inte enorm och det ingår inte i planerna för den närmsta framtiden.
    Kanske mer aktuellt till jul eller kanske till våren, har ingen brådska. Sen är det som LFMS fått erfara, blixten kan slå ner när och var som helst

Puh! då kan jag andas ut... för tillfället iaf
  • Anonym (b)

Aaaahh vad störigt! såg att jag fått besök på min sida från en snygg kille... tittar på han presentation och den var perfekt(för mig) men han vill ha barn... det är många som gått bort p.g.a det, så synd!!

• Anonym (b)

Ja jag känner som (men) skriver. För de som har klart och tydligt: vill ha barn, skriver jag inte till. Det har varit killar som skrivit till mig som jag sett har "vill ha barn" och då har jag  försökt avrunda men många har skrivit att man kan ju se längre fram. Men jag vill inte bli kär när man vet att man inte har någon framtid tillsammans... är inte intresserad av bara en "fling". Och jag är 100% säker på att jag inte ska ha fler barn så det hade bara varit slöseri med tid.

• Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-09-27 09:32:44 följande:
    Jag menar förstås inte att man ska dejta ett halvår innan man tar upp ämnet, snarare skicka kanske 2-3 meddelanden och sen fråga. 

Jo det är klart man kan om det står "vet ej" men om det står JA på vill du ha barn, så känns det inte som så stor mening.Det kan ju inte bli tydligare....men det är synd som sagt det gör det bara ännu svårare att hitta den rätte.
  • Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-29 03:52:02 följande:
    Papito, för att svara på din tidigare fråga; "tanten" vann för ett antal veckor sedan, dvs hon och mitt berusade jag gjorde saker jag inte trodde var jag. Men nu börjaallt bli komplicerat.

Oj då! som det kan gå... exakt hur gammal är den här "tanten"?
  • Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-29 13:06:00 följande:
    37.

Oj du milde tid vilken gammal tanta

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-02 21:17:34 följande:

Stammis...fy fan, inser att jag i allra högsta grad ingår i den gruppen....nu har jag nått botten! Stammis har jag lovat mig att aldrig bli!

(b), inga flyttplaner västerut så att vi kan ta oss ur stammisträsket?

Jo flyttdatumet går ju 1 nov västerut... men typ 15 min från jag bor nu, så det hjälper inte så mkt va? annars skulle jag kunna tänka mig att hjälpa dig ur träsket
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-03 01:36:18 följande:
    Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kom inte här och försök skryta. Jag har också lätt för att få till dejter, absolut inga problem eller svårigheter. Grejen är att jag inte vill ha några just nu, samtidigt som jag önskar att jag ville

Preciiiiis så känner jag med
  • Anonym (b)

Jaså Papito du har börjat ge dig in i det så smått  själv raderade jag mitt konto på MP idag...

Ja de som bara rabblar upp vad de inte vill ha förstår jag mig inte heller på. Helt fel taktik iaf men det är väldigt många killar som skriver så.. och ibland specifika detaljer vad de inte vill ha, så man förstår direkt att de pratar om sitt ex

Jaså det är så många putande läppar? här putas det inte med något iaf      

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-06 23:21:57 följande:
    Du kan ju få puta lite live...
    Ja det är jag bättre på haha
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!