Ärliga nätdejtingstråden!
Tusse85 skrev 2013-01-10 17:49:32 följande:
Nä staden är inte för liten, bor i en studentstad så mycket invånare men samtidigt är det ju inte som stockholm så många går ändå ut på samma ställen osv...men hittills har ingen av mina dejter känt varandra.. och som sagt, 2012 hade jag två KKs om man räknar med den senaste och dom andra jag låg med har jag oxå dejtat länge så va inge konstigt att jag hade sex med dom. Hångla med folk på krogen eller ta med någon hem över natten är ingenting jag gör och kommer aldrig heller göra. Sånt gjorde jag när jag va 18 men skulle aldrig göra det nu. Så är ganska hundra på att jag inte har något som helst rykte i denna stad. Jag är inte heller härifrån vilket gör mig lite mer anonym oxå...Fast har enligt mig normala bilder. Nästan bara ansiktsbilder förutom en bild som är en helkroppsbild som visserligen är från halloween och i klänning. Men den är det knappt någon som kommenterar den bilden så tror inte det är den som ställer till det.
Och annars är det vanliga kläder och vanligt sminkad jag är. Ser enligt mig själv ut som en vanligt tjej iaf...
Men man tycker ju att dom kan nämna det ganska snabbt isf om dom bara vill ha sex vilket 80% gör. Detta är ju dom som man pratar med längre stund, ofta flera dagar, och sen tar upp sexsnacket innan man ens träffat....dom killarna jag inte förstår...
Bilderna är normala bra bilder, inga konstigheter, men motivet är det inte.