Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-10 17:49:32 följande:
    Nä staden är inte för liten, bor i en studentstad så mycket invånare men samtidigt är det ju inte som stockholm så många går ändå ut på samma ställen osv...men hittills har ingen av mina dejter känt varandra.. och som sagt, 2012 hade jag två KKs om man räknar med den senaste och dom andra jag låg med har jag oxå dejtat länge så va inge konstigt att jag hade sex med dom. Hångla med folk på krogen eller ta med någon hem över natten är ingenting jag gör och kommer aldrig heller göra. Sånt gjorde jag när jag va 18 men skulle aldrig göra det nu. Så är ganska hundra på att jag inte har något som helst rykte i denna stad. Jag är inte heller härifrån vilket gör mig lite mer anonym oxå...

Fast har enligt mig normala bilder. Nästan bara ansiktsbilder förutom en bild som är en helkroppsbild som visserligen är från halloween och i klänning. Men den är det knappt någon som kommenterar den bilden så tror inte det är den som ställer till det.
    Och annars är det vanliga kläder och vanligt sminkad jag är. Ser enligt mig själv ut som en vanligt tjej iaf...

Men man tycker ju att dom kan nämna det ganska snabbt isf om dom bara vill ha sex vilket 80% gör. Detta är ju dom som man pratar med längre stund, ofta flera dagar, och sen tar upp sexsnacket innan man ens träffat....dom killarna jag inte förstår...
    Njae Tusse, inte helt vanlig tjej - tro mig, jag skulle gladligen och med ett stort leende ta en date med vilken av tjejerna här, de är söta och mer än söta. Dig är jag inte säker på att jag skulle våga visa mig på stan med utan att bygga på 20 kg muskler för att hålla vargarna borta (och det säger jag som utövande kampsportare)

Bilderna är normala bra bilder, inga konstigheter, men motivet är det inte. 
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-10 18:28:04 följande:
    Förstår helt hur du menar... bara blir så frustrerad när jag innan varje jäkla mail jag skrev till denna kille så dubbel läste jag det så att det skulle låta "allmänt" och ändå kommer sex upp...
    Och jag kan hålla med om att många lägger upp sexiga bilder eller klär sig sexigt. Men jag ser ju verkligen ut som den där typiska flickväns tjejen...
    Och träffar man mig och jag faktiskt flirtar så är det en sak, men över mail blir jag överraskad över att jag ändå utstrålar sex... för igen, jag är ingen tjej som ligger med vem som helst =/ har tills för ett år sedan alltid varit någons flickvän...
    Tänkte att du kanske helt enkelt skall göra som många andra tjejer gör  - visa en bild och prata med killen ett tag innan du visar resten ? Du har mail på HP med ett förslag på bild.
  • Angelven
    Anonym (b) skrev 2013-01-10 19:54:24 följande:
    Jag har iaf sänkt min "krav" eller önskningar. Gillar långa killar, men nu ser jag att det är många fina som är 1.74 eller 1.75 så vad då... en riktigt snygg kille skrev till mig nu. Han är verkar vara lite mer djup om man utgår från profiltexten iaf. Men han väger 85kg till 1.74 det är väl rätt mycket?! men han är extremt vältränatd nästan för mycket. Jag gillar faktiskt inte det...nästan lite läskigt  är mer van vid relativt otränade kroppar och trivs med det 
    vi får väl se hur han skriver det märks ju ändå rätt snabbt om de är knäppa  

Fy vad hemskt! Bromölla är inte många mil från där jag bor..
    Well,

jag ligger på 85 kg och 183 cm - det finns nog ett par lovehandles och en liten kula om man tittar i ett obevakat ögonblick - och det är med träning 5 timmar i veckan, men efter jul Utan kula ligger jag på 80, det är trivselvikt under träningstid.

Har en träningspartner som är ungefär så där lång, kanske lite kortare, extremt vältränad och ligger på 10 kg under mig ... 
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 19:59:36 följande:
    Vill inte förminska anonyms erfarenhet på något sätt, men försiktig ska man väl alltid vara oavsett om man träffar någon på krogen eller nätet (eller någon annanstans). Att det finns våldtäktsmän på HP förvånar mig lika lite som att de finns i samhället för övrigt. Men känns något inte bra så ska man inte ses, och är väl alltid bra att låta någon veta ifall man åker iväg någonstans för att träffa någon...
    Det är väl a&o att ha en fallback, någon som kollar att man kommer hem igen och som vet vem man skulle träffa och var ? Det ser jag till och med till att jag har, som kille. OCH att träffas på offentlig plats, inga första dates hemma hos, hur trevlig hon än är i telefonen...

Namn, telefonnummer, plats och en tid då man senast skall ha skickat ett ok-sms brukar vara min fallback. SMS't skickas när jag kommit hem.

Hmm.. jag kanske är för försiktig ? 
  • Angelven

Ett speciellt tack till Rainbow som hjälpt mig göra profiltexten mindre "hård" ! Skål{#emotions_dlg.flower}SoligHjärta

• Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 20:18:22 följande:
    85 kg låter ganska mycket till 1.74 i mina öron. Mitt senaste ex var 1.85 och vägde 70 kg (men han är då tveklöst smal)
    75 kg var min matchvikt efter 1 års militärtjänst - jag startade på 65 kg och 183 cm efter gymnasiet - lång och gänglig

Så 70 kg, det är lite lite  
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-10 20:23:14 följande:
    Du hjälpte ju mig med lite fotokomplettering. Profilbild på G nu med!
    Härligt, såg att den var under granskning
  • Angelven
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-10 20:39:55 följande:

Men åh! Jag vill också se! Kan man inboxa dig så får man ditt nick eller?
    Klart man kan
  • Angelven
    modesto skrev 2013-01-10 21:17:43 följande:
    Du anar felSkrattande
    Tusan - jag hade gjort det misstaget
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!