Ärliga nätdejtingstråden!
ulfsas skrev 2012-10-24 09:30:22 följande:
Sexsnack har jag aldrig försökt med, verkar lite väl desperat men det där med att ses tidigt är jag lite mer inne på.Har haft ett antal kontakter där både via mejl/sms/dejtsajtschatt och telefon där det av olika anledningar inte gick att ses så fort. Efter en tids trevligt ''pratande'' så kommer då dejten, Kan säga att det hade varit bättre med en träff på tidigt stadium så att vi sluppit en massa chattande då förutsättningar för en andra dejt iaf från min sida inte fanns.
Chattandet/telefonandet hade väl byggt upp förväntningarna och så blev det noll som resultat. Slöseri med bådas tid att inte ses snabbare. Kanske inte ses samma dag men inom en vecka kanske.
Det där med sex i allmänhet. Sådana olika nivåer som jag och xet låg på vill jag heller inte ha igen. Hon åt medicin som dämpade hennes libido. Inte bra. Om en ny tjej inte är lika (någorlunda) intresserad som vad jag är så är ju helor inte det något att bygga upp ett förhållande på. Skulle nog avbryta det med på ett tidigt stadium. Samma där alltså, något att reda ut tidigt.
Jag har svårt att se trevligt mailande/chattande som slöseri med tid, oavsett vad det följs av. Jag har ju haft trevligt, då har jag väl inte slösat bort min tid?