Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Grattis tjejer :) Jag har nu fått en ny plan. Sprutstart v20 och äp v22. Då va det den här väntan igen...
Grattis tjejer :) Jag har nu fått en ny plan. Sprutstart v20 och äp v22. Då va det den här väntan igen...
Fin listan har blivit Libra :) Jag uppdaterar den med mina nya datum.
Väntar på första möte:
Dream
Spraystart:
Pärla84- 19 mars
Lund76 - 29 mars
Sprutstart:
Libra1 - v.13
Försöker1 -v.14
Rosenäng - v.20
VUL:
Äggplock:
Sindyrella1983 - v.12
gklassy - v.14
Libra1 - v.15
Pärla84 -v.15
Försöker1- v.16
Mjeja- v.17
Tinapina - v.17
Lund76 v.18
Hoppfull2013 - v.24
Rosenäng - v.22
ET/FET:
Ruvare och testdag:
diana0101 - 26/3
Gravida:
Karin13
Fridalilla
Tant Groda
Cornelia95
Malphie
Annanax
Maybe
Desiderans
TheMrs81
lovvan
änglahår
Jessicaaa
IVF försök ( färskt och frysa )
Tany - 2
Karin13 - 3 (Gravid)
Fridalilla - 2 (Gravid)
Libra1- 3 Malphie - 1 (Gravid)
Tant Groda - 1(Gravid)
Försöker1 - 3
Sessan 83 K - 1
TheMrs81 - 2 (Gravid)
Bollaloll - 1
Mjeja -2
Jessicaaa - 2 (Gravid)
Hoppfull2013 - 2
Cornelia95 - 1 (Gravid)
Maybe - 2 (Gravid)
Mimmie01 - 4
Strandhem - 2
Änglahår - 1
Annanax - 5 (Gravid)
Tizzle - 1
Iovvan -1 (Gravid)
Diana0101- 1
Sindyrella1983 -1
Rosenäng -2
Tinapina - 3
Lund76 -2
Desiderans -1 (Gravid)
Pärla84 - 1
Pärla, jag förstår verkligen hur du känner. För oss såg allt så himla fint ut. De fick ut 22 st ägg, inget av dem var ens i närheten att bli befuktade. Vi har svårt att få upp modet till kommande försök i maj, känns som vi helt enkelt inte passar ihop. Men, som de andra tjejerna skriver så har det ju varit så här för många. Kram
Åh vad kul Libra! Grattis
Hej tjejer, får jag hoppa in med en fråga i er diskussion? Denna vecka ska min mens komma för start av min andra ivf. Jag misstänker dock att den kanske dröjer tills ons nästa vecka. Tror ni jag kan få starta ändå? Är så rädd för att ringa och fråga, är rädd att de bara säger att det är bättre att boka ny tid efter sommaren... Någon som haft försenad mens vid ivfstart? Kram till dig Sessan!
Tack för att du tänker på mig Hoppfull, mensen kom idag och RMC reagerade inte över att den var sen som tur va. Sitter med mobilen så om någon tänkt uppdatera listan får ni gärna lägga in mig på sprutstart 22/5 och vul 27/5 :). Till midsommar hoppas jag kunna tacka nej till snapsen ;). Jag förstår din oro Diana, menopur som jag ska ta denna gången hade också massa lustiga biverkningar. Får hoppas på att de är väldigt ovanliga...
Kram Libra
Jag är så ledsen för er skull!