Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
[/quote]
Ibland behöver man någon som säger till en ;). Det kan du vara glad för att du slipper, den liksom måste tryckas in :/. Dock tar jag den i magen å det måste vara lite lättare än i låret.
Jag känner igen mig! När jag skulle ta första n nu så kom de negativa tankarna över mig :(. Men jag har börjat gå hos en terapeut och har fått lite verktyg att använda mig av som jag tycker jag kan plocka fram. jag har även börjat gå till en akupunktör för att stressa ner kroppen och ev få den till att ta emot embryot lättare. Jag tycker att kombin av detta har stressat ner mig. Men jag fasar ändå för ruvningen!
Vi får kämpa! <3[/quote]
Ja ruvningen är nog den mest jobbiga perioden tycker ja.. Men även den dagen man skall ringa till labbet o få reda på om de blev någon befruktning! Ja har fått så många råd ang akupunktur o annat så ja beställde de mej helt enkelt för att köra på yoga! Och köpa nån avslappningscd. Fick även tips att dricka potatis avkok men va de skulle göra för att de skulle fästa lättare begriper ja inte. Låter bara äckligt..
Fick tid förra v för äggultraljud den 4 på morgonen men känner ja mina äggisar rätt så blir de på lördagen med!
Sänder happy tankar till dej