Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Woho :). Ännu en sak att bocka av! Jag håller med pusheen, håll benen i kors ;)
Haha! Jag åkte skidor och vurpade ordentligt i typ v 4-5 rider dagligen på min häst och skumpar runt. Jag är fortfarande gravid så att sitta i skräddarställning är nog inga problem
Jag blev mer och mer svullen om magen så att det började strama i huden och var svårt att gå upprätt. Det började även trycka mot tarmarna och magsäcken och gjorde ont att ligga och äta. Känner du dig svullen?
Det här med hormoner är rent värdelöst! Stå i köket och hackar gurka till tacos o tappar skålen i golvet o börjar tok lipa! Sambon bara skratta o sa vi sköljer dem o då grinar ja för de! Har ni oxå haft sådana upplevelser
Suck!! Tillbaka på jobbet efter ca 2 v hemma o redan efter 4 timmar började menssmärta komma från o till sen 12 o nu avtar de. Kan de vara kroppen som säger ifrån att nej du skall inte jobba mer utan bara koppla av? Orolig till tusen!!! Då min andra blasto inte var tillräckligt bra för frysboxen????
Jag fick också mensvärk när jag började jobba. Så tydligt att det kom just då. Särskilt när jag körde en viss typ av maskin.
Jag var väldigt orolig och det kändes inte bra men uppenbarligen så gick det ju bra ändå
Ta hand om dig, gör inte sånt som inte känns bra.
Tråkigt med den andra blaston!
När har du td?
Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..