Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jaha, färg på lutinusinföringsgrejen :(
Kommer väl inte längre än till dag tolv denna gången heller.
Jaha, färg på lutinusinföringsgrejen :(
Kommer väl inte längre än till dag tolv denna gången heller.
Åh, det behöver inte betyda att det är kört kära du! Men jag förstår din känsla. Jag tror det är lite blod från slemhinnor som växer och töjs ut :)
Vilken rd är du på?
Vill bara inge lite hopp! Det var färg på min också. På td började jag blöda och blödde dagligen i två veckor. Testet var positivt. Var helt säker på att det var kört. På ul konstaterades missfall. Det var det inte. Än så länge är vi inte i mål men dock i v 17 nu. Håller tummarna!
8 fina äggblåsor plus 2 mindre! Äggplock ons ! Nu håller vi tummarna !
De där känner jag igen mig i???? svällde lite i magen , brösten spände och kunde tok gråta när de rörde sig. Kissade stup i kvarten och mådde små illa av vissa lukter. Tror ja tyckte att nipplar var lika stora som tummen i omkrets!
:(. Jag hoppas du har fel. Det kan inte vara så att äggen har fäst så det är det som orsakat en liten blödning?Det låter ju som ett bra besked :). Jag fortsätter att hålla tummarna för dig!
Jag hoppas dina tecken stämmer! Vilken dag ska du testa? På RMC har jag alltid fått testdag 27 dagar efter återföringen. Vad får man på nordic? Imorgon får jag tillbaka en blastis. Sen väntar den värsta perioden enligt mig. Antagligen för att jag känner att jag kan "prestera" hit men inte längre :(
Äran sagt livrädd. Det enda jag tänker är hur jag ska rehaba efter ett negativt test.
Men hjälp mig nu. Jag är så dum i huvudet!
Jag fick rosa på pappret nu när jag morgonkissade och hade tänk innan att om jag får det så kan jag lika gärna ta ett gravtest så jag kan ta smällen på en gång och kan bearbeta det.
MEN testlagrets fick två sträck. Tänkte nää detta litar jag inte på. Hade ett CB digital hemma så jag tog det med. Visade också gravid 1-2.
Jag fattar ingenting. Är ägglossningssprutan fortfarande kvar i kroppen? Håller jag på att få ett biokemiskt missfall igen?
Jag har aldrig testat tidigt innan och har lovat mig själv att INTE göra det pga JUST DETTA! Nu sitter jag här med alla frågor och vet ingenting!
Det kan lika gärna vara biokemiskt missfall så någon glädje kan jag inte känna.
Dumma mig. Detta ska jag aldrig göra om.
Även om jag söker er hjälp med svar så kan ju bara tiden utvisa vad det är och nu blev det ÄNNU jobbigare att ruva. Fan också, varför gick jag i fällan :(
Vilken ruvardag är du på då vännen? Antingen fortsätter det med bara rosa flytningar, eller så blir det en blödning (började som rosa för mig också) Men du kan lika gärna vara gravid. Eller ja, du är väl troligtvis det Men undrar som sagt vilken dag du är på. 10 dagar sägs sprutan sitta i. Tänker inte ge mig på att gratulera än. Men hoppas för dig! <3
Tack vad ni är söta <3 Jag ska försöka fortsätta hoppas.
Känns lite konstigt när de satte in två. Vill ju hoppas att om den ena har gett upp att den andra vill stanna kvar.
Jag har fått mer rosa nu.. Rosa hela dagen.
Kram och tack för att ni finns här som stöd!
Ååhh! Det kan ju faktiskt ha gått vägen :D. Som det skrivits tidigare så behöver rosa eller en blödning inte innebära slutet. Det är inte så att du ringt kliniken och fått svar på dina frågor?
Du är ute på minerat område, det är inte lätt att sätta fötterna rätt hela tiden ;). Som en klen tröst så har gjort jag tidigare trillat dit som du, blödningen kom och testet var mest som en sista bekräftelse.. Jag ska försöla undvika att inte titta ner på papperet denna gång. Får se hur jag lyckas med det.. ;)
Själv vågar jag nästan inte känna efter. Jag har haft som mensliknande värk nu sedan några dagar tillbaka och tycker att det är något på gång i tuttisarna men vågar inte bygga upp några förhoppningar.. Vi får se, vi får se..
Kram