Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Ja bytar binda typ 3ggr dagen ???? sjukt drygt.. nu har ja dragit på mig flunsan med o är rädd att mina små korn skall försvinna!
Men så värt det! Blev ju gravid den gången
Ja bytar binda typ 3ggr dagen ???? sjukt drygt.. nu har ja dragit på mig flunsan med o är rädd att mina små korn skall försvinna!
Men var de ditt första försök som gav dig ett plus från Nordic? Ja skall testa söndag. O är drygt 1 1/2 v efter min bim.. o så långt har jag inte kommit. De e 2veckor sen de satte in imorgon
Åå va spännande!!! Önskar dej o liten all lycka! Räknade på de o ja är inne på min rd 15???? har inte kommit över 10 innan! Hoppas hoppas!! Är oxå nyfiken på om de är en lr två!
ja har fått ett STARKT PLUS!!!! Ja är gravid!!!!!
Hej hallå!!
Har det blivit tillskott ännu? :D
Kram
Håller alla tummar och tår!! du får köra alla husmorstrix o se om den kommer! Lycka till o kram på dej!
Ja du, den tänker säkert att nu sitter jag här som du ville nu rör jag mig inte ur fläcken ;). Skönt åsido så spännande, imorgon har du knytet i famnen <3.
Gick allt bra på tul? Jag var med på tul idag men mest för att se så att moderkakan flyttat sig uppåt. Den låg långt ner i början men nu ligger den högt i framvägg så nu sköter den sig ;). Fick en skumt av bebis också då vi även mätte den och alla mått var bra :).
Kram
Ja men eller hur! Sen kommer man i såna nojorsvackor ;).
Så spännande! Och en aning nervöst kanske? Tror inte du ska stirra dig blind på vikten. Det kan säkert vara lätt med en stor och svårt med en liten men du är redan en fighter sedan ivf så du fixar det vad som än kommer :).
Kram och all lycka i förväg det är ni då värda <3 <3.
Det tror jag med.. tyvärr ;).
Å sen när du håller lilla knytet i famnen så är det som att hen alltid varit hos er <3. Ååh jag vill också att tiden ska gå fort dit, samtidigt som att det är mysigt att ha den lilla i magen.
Nä nu ska du få gå å lägga dig.
Kram!
Hej vänner!
Min bm hade sagt fel till mig. Igångsättningen var en dag senare, i onsdags! Blev en väldigt seg väntan.
Blev igångsatt kl16 i onsdags och kl09 igår kom hon!
En liten flicka blev det alltså!
Vi är så glada och allt har gått jättebra <3
Snart är det er tur tjejer! Underbart!!
jag blir knäpp!! trodde jag skulle vara glad över mitt plus men inte 17 e ja det. jag tror inte på de riktigt. de är så svårt o ta in.. mina höfter börja verka, ja har mensvärk typ konstant o de som mest förvånar mig är att ja inte har någon aptit över huvud taget, ja e inte illamående men blir lätt yr.. vad fasen e de för fel på mig..
ja gjorde det igår:) de blir den 6dec! o först då tror jag att de sjunker in att man är gravid ???? vi längtar så båda.. min sambo går runt hemma o säger till magen att de är hans bebis och e glad.. nu har jag dock åkt på förkylning och influensan och är livrädd att min hosta skall hosta sönder pricken????
Jag vågade inte heller ta in det och tro förrän det gått lång tid! Det är inte konstigt alls då du haft en lång uppförsbacke med motgångar. Var inte hård mot dig, sakta men säkert kommer ditt tänk att ändras. Nu på sluttampen börjar tankarna rulla igen hos mig (om att barnet kanske inte ska klara sig i magen) och jag kommer nog inte heller koppla av förrän, som pusheen skrev när liten ligger på bröstet.
symtomen kanske kommer kanske eller så har du turen att få må bra och slippa dem( jag mådde rätt bra och jag får erkänna att jag oroade mig även för det, "ville" hellre ha symtom för det kändes säkrare att det gått vägen då)
Styrkekramar till dig :).
Grattis och vad kul för er att få se lilla livet :D. Nu kan du pusta ut lite mer väl :). Du se att tiden kommer gå så fort och snart får du känna de första sparkarna med on du inte redan gjort det.
KramHej!
Jodå det går bra, har dock en konstant hård mage vilket är en aning påfrestande så jag vill inte göra för mycket.. vill ej heller aktivera mig för mycket och riskera att den kommer innan tolvslaget ;). Korkad tanke kanske men men :p.
Fina du <3 Jag längtar också men tror att jag stoppar mig lite från att pusta ut tills den lill* tittat ut, vilket jag tror är en pers av Ivfhjärna igen... den tillåter mig inte riktigt att glädjas än..
Vad jag hört är man i vanliga fall skyddad så länge man ammar men jag vet inte om det påverkar en ivf. Du får återkomma när du kollat upp det :). Vet inte om jag frågat dig men hur gick förlossning? Kom ni snabbt in i bebisvardagen?
Vi är nog rätt så överens om att vi också skulle vilja försöka få till ett syskon, så vi får köra privat då för det blev inga eskimåer till frysen. Men tanken är lite skrämmande, kommer vi behöva genomgå lika många försök igen?!?!? Fick ni några till frysen på ert försök?
Kram och gott nytt år om vi inte hörs innan :)
Hej :D
Vill härmed meddela att vi är stolta föräldrar till en liten underbar flicka <3. Hon kom i onsdags 4/1 23:50. Det gick bra och jag överlevde ;). Blev igångsatt då mitt vatten hade gått men då jag inte hade några värkar. Två doser medicin och några timmar senare var det fullt igång, vilket överraskade alla ( hade blivit informerad om att det mycket väl kunde ta 2-3 dagar..). Men lilla livet ville inte vänta ;).
Kram!
Taack :D.
Det känns det faktiskt som! Kan det kanske vara så att våra kroppar har laddat länge på detta så när det väl var dags då gasade de på för fullt ;).
Ja, tom det gjorde vi lika på :). Vi var nästan helt övertygade om att det var en pojke, kändes så i magen men ack vad fel vi hade :).
Allt gick bra men jag skulle önskat att få lustgasen ( som vad den enda smärtlindringen jag han med) tidigare. Det var inte förrän på förlossningen lite innan krystvärkarna kom som de kom in och jag kunde få lustgasen. Då hade jag haft det tufft ett tag..
Annars gick det bra och jag tycker att jag varit snabbt uppe på benen igen.
Kram kram!! :D