• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Försöker1: Jag fick en telefontid med Britt och frågade om jag fick ta om då jag varit gravid och IVF2 inte gick så bra. Inga problem. Har inte haft några problem innan. Har de inte kollat den på dig? Gör de nog på alla vid utredningen.

Jag vill också ha två nu på vårt sista försök. Men tror inte jag får det då vi har lyckats innan. Får se...

Ni andra som fått 2 tillbaka. Har ni lyckats bli gravida någon gång?

• Libra1

Bollaloll: Så ledsen för er skull. Ta en ny paus och ta hand om varandra. Så hoppas vi att nya tag i vår ger resultat. Kramar!

• Libra1

Pärla84: Jag känner mig mest deprimerad av sprayen och tänker inte på det förrän jag slutar. Annars lite lätt andfådd också.

Strandhem: Spännande. Aldrig hört talas om Fostimon.

Det var ingen förkylning här utan influensa. Så typiskt. Mitt i ägglossningen. :-/

• Libra1

Strandhem: Ja det är ju något man funderar på. Eller om ena barnet inte överlever. Vad händer då? Känner mig lite kluven.

• Libra1

Tany: Crinone brukar klumpa sig. Man får gräva lite.

Kom på det andra gången. Fick svamp av den första gången. :-/

• Libra1

Sessan: Vad roligt. Ska genast spana in den. Bloggsamlare som jag är.

• Libra1

Tany: Jag har lämnat blodprov 2 ggr och mannen spermaprov. De sa att det såg normalt ut. Så ingen ytterligare utredning. Jag frågade efter att få göra en äggledarspolning nu men fick inte. De tycker inte det är lönt att lägga tid och pengar på. Tråkigt! Anar ändå att det kan vara vårt problem.

Hoppas ni orkar gå vidare snart.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö