• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Mjeja: Vad tråkigt! :( Många styrkekramar till dig.

• Libra1

Pärla84: Antar att ni tagit era prover. I så fall kommer ni få svar på de. Du får göra ett VUL. Har du med dig en man så kollar de testiklar. Jag var inte med där så vet inte riktigt hur de gjorde. :P

RMC ligger på Kvinnokliniken. Ta hissen upp till 3:e våningen. Gå till vänster efter receptionen där ute, de har en egen längst ner i den korridoren. Lycka till! :)

• Libra1

Försöker1: Vad spännande. Hoppas många är mogna och många blir befruktade. :)

• Libra1

Tinapina: Jag mådde väldigt illa av Gonal-F och fick ont i magen. Kändes som att man fick upp den i munnen. :-/

Är det likadant med Menopur, ni som testat?

• Libra1

Tinapina: Jag tror mer på att försöka äta lite regelbundet. Ta Gaviscon (mot magen) om du mår för illa. Kan lindra. Kan nog ha med den ökade dosen att göra. Jag gjorde också det ett tag. Usch!

• Libra1

Tinapina: Jag har stora problem med magen i vanliga fall så allt blev värre under hela sprutperioden tyvärr. Men det är ju inte sååå många dagar. Illamåendet försvann när jag slutade. Lycka till på VUL. :)

Strandhem: Spännande! :)

Försöker1: Grattis till ruvningen!

• Libra1

Britt kollade med VUL på mig nu sist direkt efter och vi fick se att embryot var på plats.
    Kanske beror på vilken läkare man har.

• Libra1

Man behöver inte ha Gonal-f i kylen när man väl börjat använda den. Men den får max vara i 25 grader. Gå in på www.fass.se och läs. :)

• Libra1

Däremot är det viktigt att den nya Ovitrellepennan är i kylen tills man ska använda.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö