• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Här kom mensen. :(

Lycka till ni andra!!!

• Libra1

Mitt värde ligger på 12. Är helt förvirrad. Men där kan ju inte vara något då jag blöder. Ska tillbaka den 11 dec för nytt test. Drygt!!!

• Libra1

Jag vet inte om det finns hopp. Hon trodde Ovitrellen hängde kvar. Men det är ju 15 dagar sen. Blöder både rött och med (ursäkta) klumpar så nog kört. Hoppas inte det är ett utomkved bara. :-/

Kanske ett tidigt missfall..?

• Libra1

Maybe: Jag har stora problem med magmunnen och halsbränna. Testa Omeprazol receptfritt på apoteket. Eller ät ofta. Testa undvika mjölkprodukter ett tag då man kan bli tillfälligt intolerant av magkatarr. Ät snälla saker. :)

• Libra1

Maybe: Jag har ofta kramp på vänster sida under revbenen. Det är när magsäcken åker upp igenom diafragman så det bildas ett bråck. Mitt har blivit värre. Det står och krampar. Då har jag kommit på att det kan hjälpa att äta något tungt som bananer. Omeprazol gör så att magsyran blir mindre så då brukar krampen försvinna för mig efter några dagar. Ibland kan det hjälpa att ut och gå. Det bästa är att försöka få bort den uppblåsta magen.

Om det spänner i mellangärdet kan det vara magsyran så då ska det hjälpa med Omeprazol några dagar. Ibland hjälper havregryn för mig då det binder magsyran. Även vitt bröd kan hjälpa.

Jag låter som en expert men har lärt mig att leva med detta. Funderar på en ny gastroskopi men det är ju så obehagligt. :-/

• Libra1

Tany: Här går det inget vidare. Jag störtblöder. :-/

Är det normalt att blöda mer och ha mer ont efter en misslyckad IVF? Jag fick så ont idag så jag fick gå hem från jobb. Tycker även det molar på höger sida. Gravtest visar minus i alla fall. :-/

• Libra1

Tack för kramarna! Ja kanske ett tidigt missfall. Tycker ju inte blödningar och smärtan skulle öka på dag 5 annars. Känns så konstigt. Skulle ringt RMC men de har ju inte telefontid i EM. Funderar på gynakuten. Är livrädd för ett X. Det känns så konstigt på höger sida. Men borde man inte fått + på gravstickan då?

mimmie: Usch vad tråkigt! Fick tyvärr inga till frysen denna gången heller. Har ett försök kvar som vi funderar på att göra i mars.
    Kram

Någon som funderat att gå privat på Cura?

• Libra1

Ringde precis gynakuten och hon tyckte det lät som ett tidigt missfall. Kan ju förklara min kropps konstiga beteende. Får se vad blodprovet säger på tisdag. :O

• Libra1

Jag började blöda på rd10 fast att jag tog Crinone. Den hindrar inte en från att blöda men kan skjuta upp mensen. Nu var det nog ett tidigt missfall jag fick så därför.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö