• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Jag är 36 :)

• Libra1

Lund76: Vad tråkigt. Styrkekramar till dig. Hoppas en ny behandlingsplan fungerar bättre.

lovvan: Vad spännande. Lycka till imorgon. :)

• Libra1
    Försöker1 skrev 2013-02-04 11:51:26 följande:
    Testade minus imorse, väntar på blodet ska komma. Gjorde en liten utgrävning, mycket crinone klumpar som nog försenar blodet.

Blir lika kul som förra gången att sitta på kliniken imorgon och ta blodprov, kändes som att vänta på dödsdomen sist, för att inte tala om minst 1 timmes telefonkö på eftermiddagen,

Det ända man gör är att vänta och vänta, på svar, ny plan, köa i 3 mån,  osv.
    Känner mig gnällig idag!
    Vad tråkigt. Du har all rätt att känna dig gnällig. Det är så hemskt att man måste gå till kliniken även om man vet att det är kört. Kramar till dig.
  • Libra1

Försöker1: Vad tråkigt!!! :( Men skönt att du orkar se framåt. Många kramar

• Libra1

Sindyrella: Spännande! Jag tycker tiden har gått så snabbt. Jag börjar med spray om ca 1 månad. Börjar kännas nervöst. :)

Tany: Hur går det för dig? Känner du något? :)

Själv känner jag att en förkylning är på g. Lite tråkigt. :-/ Ska ta om mitt prov på sköldkörteln. Tror ni det gör något om man är förkyld???

• Libra1

Sindyrella: Ja vad kul! :) Jag kommer få min mens under semestern vi ska åka på snart och sen är det nära. :D

Tany: Det är ju inte helt omöjligt att känna redan. Jag kände från ruvardag 6 med ett 2-dagars. Ditt är ju äldre. Håller tummarna. Det låter lovande i alla fall. :)

• Libra1

Tany: Jag kände mig väldigt kissnödig och hungrig. Även lite andfådd. Åt jag inte så mådde jag lite illa. Vilket sen blev värre. Men allt kanske bara berodde på progesteronet. :-/

• Libra1

Jessicaaa: Vad spännande. Jag ska också ha Menopur denna gång. Hoppas det fungerar bättre. :)

• Libra1

Lund76: Tack för svar. Nä det borde nog inte göra något. Jag ska kolla igen pga den anledningen. Har varit gravid vilket kan rubba samt inte varit sjuk på länge. Så blev lite orolig. Men nu verkar jag ha en förkylning på gång. :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö