Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag är 36 :)
Jag är 36 :)
Hoppas ni får fina svar idag ni som gjorde ET igår :)
Lund76: Vad tråkigt. Styrkekramar till dig. Hoppas en ny behandlingsplan fungerar bättre.
lovvan: Vad spännande. Lycka till imorgon. :)
Försöker1: Vad tråkigt!!! :( Men skönt att du orkar se framåt. Många kramar
Sindyrella: Spännande! Jag tycker tiden har gått så snabbt. Jag börjar med spray om ca 1 månad. Börjar kännas nervöst. :)
Tany: Hur går det för dig? Känner du något? :)
Själv känner jag att en förkylning är på g. Lite tråkigt. :-/ Ska ta om mitt prov på sköldkörteln. Tror ni det gör något om man är förkyld???
Sindyrella: Ja vad kul! :) Jag kommer få min mens under semestern vi ska åka på snart och sen är det nära. :D
Tany: Det är ju inte helt omöjligt att känna redan. Jag kände från ruvardag 6 med ett 2-dagars. Ditt är ju äldre. Håller tummarna. Det låter lovande i alla fall. :)
Tany: Jag kände mig väldigt kissnödig och hungrig. Även lite andfådd. Åt jag inte så mådde jag lite illa. Vilket sen blev värre. Men allt kanske bara berodde på progesteronet. :-/
Jessicaaa: Vad spännande. Jag ska också ha Menopur denna gång. Hoppas det fungerar bättre. :)
Lund76: Tack för svar. Nä det borde nog inte göra något. Jag ska kolla igen pga den anledningen. Har varit gravid vilket kan rubba samt inte varit sjuk på länge. Så blev lite orolig. Men nu verkar jag ha en förkylning på gång. :)