Sessan 83 K skrev 2012-12-11 11:40:51 följande:
TheMrs81: Tack, Ja vi hade också kunnat ta vårt blodprov i Växjö, men jag väljer att åka ner till RMC i stället:)
Annanax: Vi ska dit imorgon Onsdag!!! wihiii va spännande :) Då får du lycka till imorgon du också!
Libra: Jag beundrar dig att du är så stark!
En liten fråga till er som efter att ni gjort blodprovet på förmiddagen.... Är det svårt att komma fram till sköterskorna på telefon när man väl ska ringa och fråga om testet på eftermiddagen? Jag menar man är ju sjukt NERVÖS och förväntansfull.... Så att sitta i telefonkö i en 30 minuter eller " det är så många som ringer så vi får be dig lägga på " Känner man ju att man inte riktigt har tid eller ro till att vänta;)
Tack! Jag försöker. :)
Ringde precis. Det dumma är kanske att ringa prick 13. Idag ringde jag lite över och där var 4 före mig. (ca 15 min kö) Förra veckan bara 1 före mig. En gång kom jag fram först eftersom jag ringde prick 13. Så lite olika. Beror lite på vilken dag det är. Måndagar är värst.
Mitt hcg är nere på 0 nu så nu kan vi gå vidare. Puh! Men fick tyvärr ingen plan idag då jag inte var upplagd i systemet. Får snällt vänta till nästa vecka och ringa igen. Drygt. Men skriver in mig i listan då.