• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

ojdå.... det verkar stå lite still i denna tråden för tillfället... men det har nog med att rmc har haft "stängt" under kul och nyår. Men nu hopas jag på att vi uppdaterar var vi ligger i våra IVF karuseller,  så tråden kan komma igång igen :)

• Sessan 83 K

Libra! klart du ska hänga kvar hos oss.... även att vi alla här inne hoppas på en liten... men till dess hänger vi stadigt tillsammans :) Kram

• Sessan 83 K

hade varit kul... men jag bor uppe i Småland... men det hade kanske gått ändå? när har ni bestämt?

• Sessan 83 K

Libra. klart ni ska fortsätta med bebisresan ist för er andra resa, den kan ni göra då bebis ligger i magen :)

• Sessan 83 K

ikväll när jag skulle balanda menopuren så fanns där INGET PULVER!!!!!!?????? så nu står jag här ikväll utam menopuren och utan ett storstadsapotek i närheten...... va faaaaaan ska jag göra????

• Sessan 83 K

Tack alla för hjälpen!!! jag känner såhär eftersom det var första sprutan med menopur så är den kanske inte så farligt, blir kanske bara förflyttat en dag.... värre om jag hade tagit menopur i några dagar... så nu tar jag ett djupt andetag och ringer RMC imorrn

• Sessan 83 K

Jag menar, min kropp har ju inte fått något hormon i sig och kroppen vet ju inte om att det är just idag som den skulle fått menopur ;)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö