Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
åh Libra!!!! Hoppas det går bra, jag ska oxå till RMC idag!
åh Libra!!!! Hoppas det går bra, jag ska oxå till RMC idag!
Libra.... Håller alla tummar jag kan för dig! Jag var där i eftermiddag och ska dit på lördag igen för nytt vul... ÄP i början av nästa vecka, som det ser ut nu iaf :) kram
ikväll tar jag Ovitrellen och imorgon är jag helt sprutfri.....
ÄP på tisdag morgon :):):) hoppas det finns fina guldägg!!!!
Mjeja : håller tummarna att det var för tidigt att testa
Lund76 Åhhh va spännande håller tummarna hårt för din skull jag vill också få tillbaka två ;) men jag ska vara glad om de ens hittar ett ägg.... kram
Lele79 va kul då har vi ÄP på samma dag! vilken tid ska du vara där? ja man blir lite spänd i brösten i slutet av stimuleringen så det är inget att oroa sig över helt normalt :) kram
jag har också en tid på morgonen, vi ligger säkert jämte varandra i båsen där :)
Libra och hoppfull : Tack hoppas på en rejäl skörd :)
wopwopwop :) Hemkommen efter att kl 04.30 satt oss i bilen för att köra till RMC och väl där fick vi ut......7 ägg jippiiiiiiiiiiie !!!!! Vad glada vi är :)
imorgon ringer labbet och berättar hur det har gått.... lyckotårar och nervositet är vad som står på schemat idag
Tack underbara :)
wihiiiiii av 7 ägg så blev 6 stycken befruktade lyckan ler i kapp med solens strålar Hon som, ringde sa att det såg jättefint ut och att det är ett jättebra resultat