• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

tack alla vad fina ni är! :)

Libra: suprefact och Menopur. Ska köra samma nästa gång faste de ska dra mig yttligare lite längre med menopuren, vilket kanske leder till överstimulering. Men det är en chans jag tänker ta. Så efter samtalet med läkaren idag, så känns det faktiskt bra.

Varje gång jag har fått ut ägg, har det varit toppkvalite plus att min mans spermier är i toppklass. Denna gången sa läkaren att den var för många omogna äggblåsor och att min kropp behöver liiite längre tid på sig för att mogna ;)

så nu tar min man och jag och hoppar på IVF karusellen en gång till :)

• Sessan 83 K

ja vi kör ju snart igång igen :) Men det är lite svårt att säga till chefen hur det ligger till... Liten stad och alla vet vilken man är )

Så min fråga nu..... HUR gör man för att bli sjukskriven... vad säger du till läkaren som ska göra detta åt dig??? Har RMC läkare som gör det eller kan man gå till vem som helst?

• Sessan 83 K

den som uppdatera listan får gärna lägga in mig på sprutstart 14/10 vul den 22/10 och ÄP planerat till v 44 :)

tack på förhand

• Sessan 83 K

Grattis Cornelia!

Rosenäng, jag har inte fått någon tid ännu, ska få den den 15/10... Men jag antar att det blir fm eftersom jag ska både ha blodprov och VUL

• Sessan 83 K

Ni som pratar om överstimulering... Kan ni beskriva hur ni mådde? Jag blev lätt överstimulerad näst sist.... men det gick som tur väl över av sig självt :) Men nu sa läkaren att denna gången finns det en mycket hög risk att jag blir överstimulerad och därav risk att bli inlagd på sjukhus....

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö