jag tycker vi skriver ett brev!!! Jättekul ( men tråkigt för er, Hoppfull ) att ni också har mött denna kvinna som ni upplevt på samma sätt som vi andra :) Först trodde jag att det var mig det var fel på och att jag kanske hade varit hård i min bedömning av henne, men nu verkar vi ju väldigt eniga om att hon inte passar in på RMC överhuvudtaget.
Libra, jag lider med dig att hon var med på er dotters födelse;( Jag sa direkt till min man att jag hade aldrig gått med på att ha henne i samma rum vid min förlossning, snacka om att man blev förvånad när man ser fotot på henne och läser att hon är BM..... Men har man det som yrke måste man har social kompitens och kunna bemöta sina patienter på ett proffsigt sätt.
Hon satte nålen på mig innan ÄP, stack mig tre gånger innan hon hittat rätt ( vilket inte var så lätt att göra ) men sen inne på ÄP så när jag fick dosen insprutad i armen blev jag lite snurrig och fick lite svårt att andas och började hosta lite. Varav jag frågar henne om det är vanligt att man kan bli lite hostig av medlet varav hon säger NEJ, men blir snabbt avbruten av både DR och SKK att det är faktiskt ganska vanligt att man upplever det så. Som jag har blivit lärd inom allt vad vård heter så ska du inte svara på en fråga du inte kan svaret på utan hellre säga jag vet inte men jag ska försöka ta reda på det åt dig.
Första mötet med henne uoplevde jag som förvirrat och att hon egentligen verkar vara väldigt ointresserad av att hjälpa en. " Typ jag är här för att jag får betalt för det" inte för att jag vill hjälpa dig eller för att jag bryr mig hur det går. Kände mig så ledsen och besviken då jag gick därifrån då hon inte kunde svara på en enda fråga jag undrade över. Kasst!!!!