Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Förlåt mig blev så till mig när jag läste första meningen att jag inte riktigt uppfattade resten av inlägget riktigt. Förstår din oro kring blödningen. Hoppas den inte blir större och att din magkänsla inte stämmer. Kram för tredje gången.. :)
Jag blöder som vid en mens.. Innan när jag hoppade in i duschen så började det rinna ner lite på benet så det är ingen sparsam blödning direkt.
Har läst mig till nu att om det ena embryot inte tar sig så kommer det bara ut med en vanlig flytning.
Alltså det känns i livmodern som att det skulle behöva komma en störtblödning men blöder som vanlig mens. Sköterskan sa att man kunde hålla koll efter klumpar.
Även om det är missfall så känns det ändå lite positivt. Då måste det ju iallafall kunna fästa och åtminstone kunna leva några dagar i min livmoder..
Nästan lite sugen på att ta ett test själv bara för att få se hur ett positivt ser ut om det nu skulle ge utslag :)
Jag struntade i den sista crinonen och drack vin igår.. Tagit starka värktabletter och en migräntablett, men men.. Ska något överleva så lär den väl överleva det med.