Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Tack detsamma! 2016 är vårt år!
Styrkekramar
Tack detsamma! 2016 är vårt år!
Styrkekramar
Pusheen, hoppas allt går enligt planerna <3.
Kram
Väntan tills man vet är riktigt hemsk :(. Håll ut! Snart så tusan!! (Hoppas jag innerligt)
Fick inte ringt igen, blev en tur till väla och Ikea så tankarna hamnade på annat håll. Ska gå upp tidigt imorgon igen och ligga på luren som en igel imorgon kl 8.
Jag testade mig ikväll (dag 32) men det va negativt. Varför ska mensen vara sen och truga fram lite hopp som sen slås ner igen av en jävla plaststicka?! Fan vad jag hatar detta!
:( :( Så jäkla tråkigt!! Varför gör kroppen så?!? Skickar en massa kramar och styrka till dig.Har den hållt sig borta? Sista veckan på ruvningen har jag alltid fasat för att gå på toa och även tänkt att jag INTE ska kolla på pappret men det går alltid åt skogen..
Jag fick tag på dem och fick bokat en tid bästa vecka då jag tror den kommer. Fick även lugnande besked att det ska finnas tider Tors-fre med om den skulle dröja på sig. Så nu behöver jag inte fundera på det vilket känns skönt.
Där ser man. Det kanske skulle bli en ordination för ivfpatienter.. Ikea med obligatoriskt köp av en byrå eller liknande för att hålla sig sysselsatt ;).
Det låter som att du har skött dig bra än så länge ;). Bara fortsätt så :).
Kram
Jag kan bara säga att jag förstår dig och vet vad du gör genom! Massa styrkekramar! Jag beundrar dig för att du orkar!
Jag har ställt samma frågor till mig själv ! Hur länge ska man orka! Vi har börjat kolla på äggdonation utomlands !
Hjälp tjejer! Vad ska jag göra? Har så fruktansvärt ont i livmodern. Trodde jag skulle kräkas så ont det gjorde när jag vaknade. Känns som att den är full och jag borde störtblöda men det gör jag inte. Känns liksom som att det inte kommer ut! Lutar åt att åka in akut, jag får inte tag på någon. Kk's växel strular och man kan inte komma fram till deras akuta rådgivning. Har ni haft extra ont vid mensen dom kommer vid misslyckad ivf?
Kram och god fortsättning <3
Kom på att du kan alltid prova ringa gyn akut i Helsingborg!
Känner du dig orolig så åk in. Jag tror att för att du ska kunna slappna av och släppa oron över att något inte är som det ska vara så behöver du kanske göra det. Jag tror du är som mig, du vill inte inte åka in i onödan men du har säkert velat fram och tillbaka ett tag nu och då är det inte i onödan. Lite ordbabbleri men jag tror du hänger med på kontentan ;).
Kram
Okej.. Jag fattar ingenting. Var inne på akuten och gravtest visade svagt positivt. Inget som går att kolla på ultraljud så jag skulle avvakta och ringa RMC på måndag. Avvakta att se hur blödningen ter sig.. Kan ju vara ett tidigt missfall. Eller kan det bara vara det ena embryot som gett upp? Förmodligen tidigt missfall tror pessimisten inom mig!