• Maybe

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Jag har första vul den 27e Tany inte den 26e. Också kan du skriva äggplock v.49 också.
    Jag kan inte kopiera på den här datorn så jag kan tyvärr inte göra det själv 

• Maybe

Ni som gjort mer än ett IVF.
    Har ni någon gång känt att ni inte pallar göra det en gång till?
    Orkar inte med sprutor, orkar inte med vul, orkar inte med läkarsamtal.
    Jag vill bara fortsätta leva som vanligt och jag vet att jag blir så påverkad av detta så det känns som jag helt enkelt inte pallar!!
    Jag har trots allt bara gjort ett försök innan och det misslyckades som sagt och jag blev så besviken och ledsen, som alla blir efter ett misslyckat försök.
    Jag känner som en stor våg av bitterhet tagit över Rynkar på näsan     
    Vågar inte ens hålla tummarna att det ska lyckas, orkar inte hålla tummarna att det ska lyckas. För det kanske det inte gör...  

• Maybe

Samma dag som återföringen fick jag veta att det ena befruktade ägget avstannat och inte klarat sig medans jag fick tillbaka det andra.
    Då blev det ju inga till frysen men om det andra ägget klarat sig till frysen hade de nog sagt det på återföringen.
    Annars får man nog veta så fort de vet något.   

• Maybe

Första vul idag. Hade Krystoff som läkare.
    Han kunde bara se 6 st äggblåsor som va dugliga och förra gången hade jag 10.
    De han såg va väldigt olika i storlek och det är tydligen inte bra... 
    Han såg lite bekymrad ut och mätte lite och sa sen att vi ska höja Gonal-F från 112,5 till 125 och komma tillbaka på torsdag så får vi se då hur det ser ut.
    Sen är det risk att det blir ytterligare ett vul efter torsdag innan det blir äggplock.    

*suck*  

• Maybe
    Sessan 83 K skrev 2012-11-28 16:14:11 följande:
    Strandhem : Jag var svullen igår en stund efter sprutan... blev också väldigt gasig.... Så ja jag kan tänka mig att det är ganska vanligt...

Vilken tid ska du vara där?

och till alla er andra som gjort ÄP.... Hur lång tid tar det att få reda på om några ägg har blivit befruktade?

Lab ringde till oss dagen efter och berättade hur många de fått ut och hur många som blev befruktade samt att vi skulle komma på ET dagen efter.
    Detta va iofs en lördag... 
  • Maybe

Vul idag igen.
    Krystoff sa inte hur många äggblåsor jag hade nu men enligt min sambo va där 7 st.
    Jag är mer stimulerad på vänster sida och det känns för jag känner att det spänner och drar lite i äggstocken på den sidan.
    Vi har bokat äggplock till på måndag.
    Om vi får återföra ägg på onsdag så blir det på min födelsedag. Hoppas jag får en födelsedagspresent som jag kan ha resten av livet...    

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö