30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Hej alla!
Det här med FK är ett stressmoment jaghelst skulle slippa men så är det. Chefen beter sig lite konstigt.... Vi hade p-möte igår o jag råka säga nått. Hon reagerade med att säga att jag inte skulle låta tjurig och att hon kände sig påhoppad... Jag fråga mina kollegor senare ifall jag lät sur men det tyckte hon inte... Helt sjukt! Hon hade blivit förvarnad att många på jobbet hade saker att gnälla över efter semester o strul med att det fattades personal så många av oss har fått slita som djur... Men jag fick skiten tydligen men jag bryr mig inte. Efter mötet spela hon som ingenting hade hänt! Hatar sånt.
I helgen jobbar jag min fjärde helg i rad pga personalbrist o det börjar kännas i ryggen efter ett pass... Försöker vila o ta bad o mannen ger lite lätt massage:) Så jag hoppas att jag håller tills HP går igenom.... Ska ringa veckan innan jag tänkt gå hem (alltså nästa vecka) till FK och se hur långt dom har kommit med min ansökan. Hoppas på att dom är klara.
Nån mer som har problem med näsblod? Jag får det mellan 1-3ggr per dag:( Annars allt lugnt och plutten där innen leker på:)
Nu kom det ett sånt där långt igen... Sorry
Kram på er alla!