30+ gravid med första barnet efter IVF, BF okt 2012 ngn mer?
Glömde skriva Lycka till imorgon Kvitter!
Glömde skriva Lycka till imorgon Kvitter!
Grattis kvitter! Kan lägga ut bild på mage kanske imorgon. Sitter nu på jobbet...
Magen i v 13+5
Min bild vill inte komma upp:( men försöker lite till...
Kvitter: Ja det är jättesynd... Det laddar o laddar men händer inget:(
Har tagit bilden med mobilen så det ska inte vara så stort... Får försöka när jag har mer tid att sitta..
Jmelb: Jag hade en dröm härom natten att min man lekte med ett 3D UL-bild och sa: Älskling vi får en pojke. Då i drömmen blev jag sur o sa att vi skulle ju inte ta reda på det... Helt plötsligt hade jag en liten i famnen fast jag var inne på ett sjukhus för en handled. Haha helskumt tycker jag men så kan det vara.
Namn har vi tänkt Benjamin eller Liam men det hinner man ändra på. Fkicknamn: Alva,Elvira bland annat. Min svärfar kallar redan magen för Rebecca men det är inte nått alternativ för varken mannen eller mig:p
Susanba: Jobbigt med foglossningar redan. Hoppas det ger med sig lite åtminståne.
Kvitter: Va kul att du känner den lille där inne:)
Grattis Susanba!! RUL kommer gå jättebra och den hemliga trippen med mannen jättemysig:)
Vill höra allt sen;)
Ni har alla samlat på er fina namn tycker jag men sen får vi se om det är det vi tycker att bäbisen ska heta sen när hen kommer;)
Caspianne: Lycka till även på ditt RUL:)
Grattis till alla lyckade RUL! En annan får snällt vänta tills den 18 juni innan man får se pyret där inne...
Susanba: Hoppas din dag blev bra igår och att trippen med mannen blir trevlig.
Var inte inne på tråden igår eftersom jag var så trött efter en ute eftermiddag/kväll med jobbet. Föreläsning om motivation och sen samarbetsövningar i regn som kom då och då. Frös som sjutton när man kom hem så det blev en dusch och sen sängen.
Vad har ni hört om att bada badkar när man är gravid? Får man det eller inte. En kollega sa att det inte var bra och avrådde det. Men jag älskar varma bad:(
Hoppas alla får en trevlig långhelg. En annan har ett par dagars jobb kvar innan man är ledig lördag-söndag äntligen
Susanba: Angående massage så sa min BM att det är helt okey men man ska väl inte knåda så hårt. Mest risk i den tidiga graviditeten som till v 13. Finns vissa massörer som inte masserar gravida pga det. Men det är nog bäst att fråga sin BM. in man får bara massera mina axlar och det har gått bra:)
Va trevlig din resa lät förresten:) En riktigt mysig man med:) Lycka till med "kalaset"
Kvitter: Jag hörde likadant som det du skrev om bad. Jag älskar o bada badkar hemma och vill fortsätta att göra det. Går sällan o badar i simhallen.