Caspianne: Jo jag vet att det ska vara bra med Katrinplommon. Har bara inte riktigt kommit mig för att köpa det... Har börjat komma igång med magen med kiwi och pro viva, päron:) Fick även rådet färsk ananas.
Äter inte heller järntabletter så jag vet inte varför min mage protesterar. Kul att du har fått se "räkan" lite extra och att allt ser bra ut. SÅKLART! det var lillen/lillan som du kände. BM har inte alltid rätt. Vissa saker känner man innan om man känner sin kropp.
längtar74: Ja slemhinnorna och tandköttet är inte kul just nu:( Blodblandat snor eller näsblod kommer utan förvarning...
Jag har diverse allergier men blev avrådd att ta mina allergitabletter för det kunde vara skadligt för fostret. De enda som dom tyckte jag kunde äta var Tavegyl. Max 2st per dag men jag tar 1 för jag blir så trött på dom. Hjälper heller inte så mycket ändå för mig så jag vet inte vad det är.
Har inte köpt men tittat på bäbiskläder:) Är bara v 16+1 så man vågar inte riktigt...
Köpt ett par mammalinnen o har ett par mammabyxor.
Har fått ont i fötterna och ryggen. Inte så bra när man jobbar som personlig assistent o man går och lyfter en hel del... Måste nog köpa ett par rejäla och bra skor....
Oj va långt det blev men hoppas alla mår bra för övrigt.
Kram på er alla!
Netz