Vi som nyligen förlorat våra änglar
Hejsan. Tänkte höra om det finns några fler här inne som förlorat sina änglar? Vi förlorade vår underbara son Anton i v. 24 (23+1) han levde endast i 30 min utanför magen
Hejsan. Tänkte höra om det finns några fler här inne som förlorat sina änglar? Vi förlorade vår underbara son Anton i v. 24 (23+1) han levde endast i 30 min utanför magen
tack snälla! Ja alla dagar som går nu känns ju positiva då man känner den lilla röra sig där inne, det är som en trygghet och jag längtar efter sparkar som gör ont (är jag knäpp?) för att det känns bra att det blir starkare och starkare där inne! Jag vill tro att det är mycket för vår extra lilla ängel som det gått bra hittls. Jag värderar varje dag och pratar med magen, vill kräma ut allt jag kan ifall nåt skulle gå på tok. Men än så länge, ta i trä, går allt bra!
Kram tillbaka till dig!
tack snälla! Ja alla dagar som går nu känns ju positiva då man känner den lilla röra sig där inne, det är som en trygghet och jag längtar efter sparkar som gör ont (är jag knäpp?) för att det känns bra att det blir starkare och starkare där inne! Jag vill tro att det är mycket för vår extra lilla ängel som det gått bra hittls. Jag värderar varje dag och pratar med magen, vill kräma ut allt jag kan ifall nåt skulle gå på tok. Men än så länge, ta i trä, går allt bra!
Kram tillbaka till dig!
Kram tillbaka till dig!
Vi förlorade vår älskade dotter Nellie förra onsdagen den 5 juni... Hon blev 4 1/2 år... Hon somnade in hemma lugnt och stilla efter 2års kamp mot cancern... Livet kommer aldrig att bli detsamma... Vi ska begrava vår prinsessa på fredag och nästa vecka ska vi föda hennes lillebror...
tvåprinsar, fy vad hemskt, kraam
två prinsar: beklagar verkligen. Finns inga ord som beskriver sorgen efter att förlora ett barn. Kram
Efterb3 månader av sorg och saknad har jag startat en blogg för att skriva av mig, det hjälpte mig och hjälper mig väldigt mycket att läsa andra för att inte känna sig lika ensam. Lillaangel.blogg.se kan du läsa om min historia och dem dagarna jag orkar ska jag skriva hur man tar sig vidare och förhoppnings vis inom någon tid ge hopp om att livsglädjen kommer tillbaka
ängeljamie, usch, men jag kunde ej läsa din historia tyvärr, men kram
"min mun kan skratta mina ögon kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen aldrig se" till dej med ett