Hausisse skrev 2013-03-26 11:38:32 följande:
@mamma till ett änglahjärta
jag håller tummarna för er att allt ska gå bra. Jag vet inte ur du känner, men jag har tänkt på det som att det är en och samma själ som kämpar för att få komma till oss.Hoppas allt går bra för er och att ni äntligen får ses till slut och få ha roligt tillsammans, växa tillsammans och älska varandra.
Jag måste också bara nämna allmänt att i dessa tider av så mkt närhat tycker jag att det är så otroligt med allt det stöd vi ger varandra. Alla värmande ord, all pepp, !! Det betyder så otroligt mycket!! <3
Tack Hausisse för tummar! Jag ser det lite som att min lilla knodd där inne har en alldeles speciell ängel som vakar över hen, Visst har jag funderat om det kan vara samma själ som vill tillbaka till oss, samtidigt har jag många andra änglar där uppe (inte änglabarn) som jag intalar mig tar hand om lillan tills dess att vi alla möts igen.
Jag tycker också att det är skönt att man, trots att vi är vilt främmande människor, kan skriva av sig här inne och få sån pepp och sådant stöd, det är ovärderligt och helt fantastiskt! Som du säger, det betyder mycket <3