• brittaw

Vår innergård stans fyllekissoar

Jag bor i en bostadsrättsförening i centrala Linköping. På helgerna används vår innergård som fyllekissoar av folk som är på väg till och från krogar och nattklubbar. Gården har blivit ett sånt ställe som är allmänt känt där det går att slinka in och kissa i smyg. Det är ett så hänsynslöst beteende att gå in och kissa på vår asfalterade innergård, det stinker fruktansvärt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar
  • cärröförfän

jag pissar där jag står på fyllan i princip, så din innergård hade absolut blivit nerpissad av mig om jag befann mig där just då.

• Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 20:43:59 följande:
    jag pissar där jag står på fyllan i princip, så din innergård hade absolut blivit nerpissad av mig om jag befann mig där just då.

Skall vi pissa kors nästa gång?

Iofs har jag fan inte en aning om hur brewdar "crosses the beams"...  
    Game Over
  • cärröförfän
    Arcitect skrev 2012-01-24 20:58:55 följande:
    Skall vi pissa kors nästa gång?

Iofs har jag fan inte en aning om hur brewdar "crosses the beams"...  
    det kan vi göra!

fredag kl 02.47?
  • Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 21:02:49 följande:
    det kan vi göra!

fredag kl 02.47?

Ah.. as usual.
    Game Over
  • cärröförfän
    Arcitect skrev 2012-01-24 21:10:40 följande:
    Ah.. as usual.
    gött! då har vi bestämt det redan nu, jag avskyr sista minuten-folk.
  • Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 21:28:17 följande:
    gött! då har vi bestämt det redan nu, jag avskyr sista minuten-folk.
    Jag håller med du.. Vad är det för vits och sporadiskt stritta när man kan minutiöst planlägga sitt territoriala behov av att pissa på tu man hand.

Jag fick en oerhörd lust att trycka T-shirt´s bara för ändamålets skull. Vad sägs om "Doubble Troubble" som motiv..

Helt lysande sickan... 
    Game Over
  • VeronicaH
    Arcitect skrev 2012-01-24 21:34:17 följande:
    Jag håller med du.. Vad är det för vits och sporadiskt stritta när man kan minutiöst planlägga sitt territoriala behov av att pissa på tu man hand.

Jag fick en oerhörd lust att trycka T-shirt´s bara för ändamålets skull. Vad sägs om "Doubble Troubble" som motiv..

Helt lysande sickan... 
    haha
  • brittaw
    cärröförfän skrev 2012-01-24 20:43:59 följande:
    Så du tar dig rätten att använda andra innergård där vi har vår balkong som en pissoar. Och lämna en stinkande pöl på marken. Kasta servetter på marken gör de också.
  • VeronicaH
    brittaw skrev 2012-01-24 22:45:45 följande:
    Så du tar dig rätten att använda andra innergård där vi har vår balkong som en pissoar. Och lämna en stinkande pöl på marken. Kasta servetter på marken gör de också.
    Förstår att du är förtvivlad det hade jag nog också varit i dina kläder.

MEN med sprängfylld blåsa, berusad och utan toalett tror jag de flesta handen på hjärtat hade smygit in där, knäppt ner, kissat och bara känt lättnaden 
  • Lenora

I centrala Linköping borde man väl ändå kunna hålla sig till man kommer till nästa bar/pub/restaurang?

Istället för att äckla ner det för andra. 

Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar