Inlägg från: Arcitect |Visa alla inlägg
  • Arcitect

Vår innergård stans fyllekissoar

Nöden har ingen lag för mig.. Jag hade pissat på din innergård utan att blinka..

Game Over
  • Arcitect
    brittaw skrev 2012-01-24 16:49:27 följande:
    Så det hade känt bra för dig att göra det och vetat att vi som bor där ska behöva bo där du kissar och ska behöva stå ut med stanken.

Det är vanhedrande att folk inte har respekt för vår boendemiljö utan använder den som ett ställe att kissa på.

Hur mycket jag bryr mig under dom förhållanden där jag är berusad.. well.. låt oss säga att jag inte bryr mig speciellt mycket om någon förutom mig själv då som kan vara på två humör beroende på om jag har någon under höger armen eller inte. Men nej...

Jag hade fortfarande pissat på din innergård och du skall väl bara vara glad att jag inte råkat hitta din brevlåda för då hade jag väl suttit ner och skitit i den också..  
    Game Over
  • Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 20:43:59 följande:
    jag pissar där jag står på fyllan i princip, så din innergård hade absolut blivit nerpissad av mig om jag befann mig där just då.

Skall vi pissa kors nästa gång?

Iofs har jag fan inte en aning om hur brewdar "crosses the beams"...  
    Game Over
  • Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 21:02:49 följande:
    det kan vi göra!

fredag kl 02.47?

Ah.. as usual.
    Game Over
  • Arcitect
    cärröförfän skrev 2012-01-24 21:28:17 följande:
    gött! då har vi bestämt det redan nu, jag avskyr sista minuten-folk.
    Jag håller med du.. Vad är det för vits och sporadiskt stritta när man kan minutiöst planlägga sitt territoriala behov av att pissa på tu man hand.

Jag fick en oerhörd lust att trycka T-shirt´s bara för ändamålets skull. Vad sägs om "Doubble Troubble" som motiv..

Helt lysande sickan... 
    Game Over
  • Arcitect
    VeronicaH skrev 2012-01-25 15:34:00 följande:
    Ja servetter är bra att ha med sig iblandSkrattande. Har man bara servetter så man kan torka sig känns det faktiskt mer hygieniskt (för en själv) att kissa ute än att använda en skabbig offentlig toalett.

Ja där ligger man i lä.. Det är bara lava ut och ruska av.. Kanske stryka han mot husväggen för att göra hundarna snurriga..
    Game Over
Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar