Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Vilaa, det var väl bra att du har fått en bidragande möjlig orsak till missfallen? Detta går ju att behandla😃
Vilaa, det var väl bra att du har fått en bidragande möjlig orsak till missfallen? Detta går ju att behandla😃
Myran, jag tog också 5 morgon o kväll, nu 10 morgon o 5 kväll, resten av medicinerna tar jag på morgonen, dvs fragmin, trombyl o levaxin, lycka till❤❤
Che, jag har beställt il från dr, tror de kostar 35 st plus frakt ca 10 euro, han skickade 4 st i taget, det tog ca tre dagar från beställning!
Che, han vill ha hcg de första gångerna, för att se att det är en normal graviditet😊
Maxad, hinnsäck heter gestational sac
Che, absolut, ta il - det är viktigast så får du lösa fbc under veckan. Inte hela världen om det går några dagar😊
Che, du ska ta fbc ca fem dagar efter att du har tagit il, inte samma dag. Det tar några dagar för il att ge effekt så vi brukar vänta 5-10 dgr innan fbc (5 dgr i början av graviditeten), Siolina, embryot kan inte mplantera förrän det har blivit en blastocyst som kläcks, därför vandrar väl ägget omkring och väntar😉
Ok Che, han vill väl ha ett startvärde, ni kanske har en speciell plan och något han vill följa, vad vet jag😘 det är väl bara att lyda. Har inte hört att ngn annan haft det så!
Vilaa, erytromycin finns inte längre i svenska läkemedel, kollade FASS. Fråga Penny om hon kan skicka medicinen!
Hm, jag tar tillbaka vad jag skrev innan, nu hittade jag ett läkemedel m substasen i😃