• TWH

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Vilaa, det var väl bra att du har fått en bidragande möjlig orsak till missfallen? Detta går ju att behandla😃

• TWH

Myran, jag tog också 5 morgon o kväll, nu 10 morgon o 5 kväll, resten av medicinerna tar jag på morgonen, dvs fragmin, trombyl o levaxin, lycka till❤❤

• TWH

Che, jag har beställt il från dr, tror de kostar 35 st plus frakt ca 10 euro, han skickade 4 st i taget, det tog ca tre dagar från beställning!

• TWH

Che, han vill ha hcg de första gångerna, för att se att det är en normal graviditet😊

• TWH

Che, absolut, ta il - det är viktigast så får du lösa fbc under veckan. Inte hela världen om det går några dagar😊

• TWH

Che, du ska ta fbc ca fem dagar efter att du har tagit il, inte samma dag. Det tar några dagar för il att ge effekt så vi brukar vänta 5-10 dgr innan fbc (5 dgr i början av graviditeten), Siolina, embryot kan inte mplantera förrän det har blivit en blastocyst som kläcks, därför vandrar väl ägget omkring och väntar😉

• TWH

Ok Che, han vill väl ha ett startvärde, ni kanske har en speciell plan och något han vill följa, vad vet jag😘 det är väl bara att lyda. Har inte hört att ngn annan haft det så!

• TWH

Vilaa, erytromycin finns inte längre i svenska läkemedel, kollade FASS. Fråga Penny om hon kan skicka medicinen!

• TWH

Hm, jag tar tillbaka vad jag skrev innan, nu hittade jag ett läkemedel m substasen i😃

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!