Fenan79 skrev 2013-02-24 01:11:18 följande:
Hej! Läser här inne flitigt men kommenterar ju inte lika ofta! Men nu har jag två frågor jag grunnar på! Vi ska nu på
Måndag (för första gången på fem
Månader under vilka jag först fick ett missfall och sen reste vi till Grekland och dr D) få göra ett FET! Vi har två i frysen så jag hoppas ju till vansinne att inte båda dör under upptiningen..
Men nu till min fråga! Jag är så vansinnigt sugen på att ta massage imorgon men är orolig att detta kanske förstör miljön för embryot? (även om vi igen sätter tillbaka det förrän ca ett dygn senare) man har ju hört att massage släpper ut gifter i kroppen..
Lyxproblem I know men hur hade ni tänkt/gjort?
Och sen till fråga nr 2 till er som
Gjort FET. Har ni tagit progesteron även då? Ser det inte på dr D:s lista över mediciner jag ska ta men vill kolla mer er också..
Vet ingenting om massage så det törs jag inte svara på. Jag gjorde däremot FET och tog inte Progesteron, men Dr D bad mig köpa Utrogestan med mig hem så jag vet inte riktigt varför han inte satte in det. Möjligen tänkte han att jag skulle spara det till nästa färskförsök? Eller så berodde det helt enkelt på mina värden, att han inte ansäg det nödvändigt. Jag har i alla fall hållit mig till hans rekommendationer och inte tagit något på eget bevåg, så det blev ett progesteronfritt FET för mig. :)