Dags att uppdatera den här kom jag på!
Födda:
Lully Hill: Son född 120702 Poussin (34 år): Gravid på 5:e IVF försöket efter besök i Aten i januari. BF 19/11. Fött en son. Perry6: Fött en son. Lillih: Fått barn. Tjorven: Fått barn. HollyGolightly (35 år): Försökt få barn i 4,5 år. 2 ET, 4 FET. Plus på första ET, men MA. Besökte Aten i maj. FET 27/6 med 2 st 2-dagars. BF 17/3. Fött tvillingar, en kille och en tjej.
Gravida på naturlig väg:
Hjärtefröjd (33 år): Gravid. Försökt få barn i närmare sex år. I bagaget finns 6 IVF:er (3 ET + 3 FET med totalt 9 "perfekta" embryon), ett 20-tal inseminationer och 3 tidiga MF). BF 7 mars.
TWH: 9 missfall, 2 på bim, 3 i v5, 3 i v8 efter hjärtslag samt ett sista i v9 med hjärtslag. Nästa försök 1a gången med intralipider från start. Gravid på naturlig väg efter misslyckat IVF.
Gravida genom IVF/FET:
Försöker på egen hand/alternativt i vänteläge:
Curly: 5 års försök, 2IVF och 6 FET. Inga plus på 4,5 år. Efter immunobehandling 3 plus (första på FET och två naturligt) men tyvärr MF.
Zinfandel (40 år): Aten i januari, immunterapi inför 6:e försöket, första + men MF
Pechi (33 år): Försökt få barn i 5 år, 3 inseminationer, 5 IVF:er, 1 MF. Besökte Aten i maj.
Påskliljan: (31år) 4,5 års försök, 5 IVF, 1 FET, ett plus som slutade i missfall och misstänkt utomkvedshavandeskap innan jag ens visste om att jag var gravid, besöker Aten i juli
Jam08: 31 år, 7 IVF, 2 FET, manlig faktor, immunbehandling Aten, planerad IVF augusti 12.
Myran6801:
Criss00:
Cathy:
Cice:
Påsklilja:
Ljusgläntan :
Finafina:
Snart Lycklig (nyss fyllda 46): 4 IVF och 1 FET samt 1 insemination i Sverige, 2 IVF i Danmark, 1 pågående IVF i Grekland m immunbehandling, ruvar på 3 3-dagars embryon. Totalt 15 "perfekta" embryon. Aldrig sett ett plus. Första besök i Aten i maj -12.
Hemliga damen (-66:a) Två misslyckade ÄD Tjeckien 2010, Aten 2011 trillingar missfall. 2012:På g till Serum v44.
Pågående IVF/"ruvare":
Singhatjejen: (42 år) Har ett barn genom IVF sedan tidigare. Syskonförsök 3 IVF, 3 FET utan att lyckas. Får bra med ägg, Dr D tror min son kom till för att jag fick en stor infektion i kroppen under den IVF:n och att embryot smet förbi mitt immunförsvar. Gör IVF hos dr D. Beräknad ÄP i mars.