Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lotus: Ja, sakta men säkert, men Hjärte ska hinna före om vi båda håller tidsplanen.
Lotus: Ja, sakta men säkert, men Hjärte ska hinna före om vi båda håller tidsplanen.
Hjärte: Så även mina, och mamma gick tre veckor över tiden med mig så jag tror nog de stannar så länge som möjligt. Men visst, de FÅR ju gärna komma i början av mars eller så innan jag är bredare än lång.
Besa: Så fruktansvärt, jag beklagar verkligen vad du varit med om och beundrar din styrka. Jag håller tummar och tår för dig!
Prickig: Stort grattis, vad roligt!
Grattis Cice!! Två plus redan i år, hoppas det blir många fler!
TWH: hmm, små fettklumpar har jag nog inte känt? Däremot har jag fortfarande som en förhårdnad på vardera sidan magen där jag stuckit som mest som inte verkar försvinna, och jag tänker att det helt enkelt är levrat blod eftersom jag fick en likadan på benet under megablåmärket jag fick innan jul. Blåmärket är nästan borta men det är fortfarande hårt. Har aldrig fått så innan så jag antar att man bara blöder kraftigare av Fragminet.
TWH: jag tar fortfarande i magen även om det börjar bli lurigt att få grepp nu. Men det ska gå lika bra att ta i låret. På ett av ultraljuden jag gjort lade läkaren märke till förhårdnaderna och sa att det var rätt vanligt om man tar Fragmin så det verkar bara vara att stå ut även om det ju är lite äckligt.
Skogsbruden: Helt enig med dig där. I Stockholm, där frysförsöken inte räknas utan man har tre färskförsök plus alla eventuella frysisar man får ut, så vore det ju toppen om man fick köra sina tre färska på raken och helt enkelt spara alla frysisar man får längs vägen tills färskförsöken är slut. Alla borde ju vinna på det eftersom statistiken på klinikerna borde förbättras om alla får använda så unga ägg som möjligt!