• singhatjejen

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Curly: sååå ledsen för din skull. Vet precis hur det känns... Livet är orättvist.

Solkattan: Superbra jobbat! Hoppas verkligen det ger utdelning.

• singhatjejen

Hejsan allihopa och vilka hjältar ni är!! Jag läser om mejlbombningen och blir superglad! Vilken insats från er allihopa.
    Har totat ihop ett eget mejl nu också och fått iväg. Det var nog lite surt, men men... :)
    TWH - vore kanon om du ville ställa upp! Du som lyckats och gått hela vägen i mål efter nio (!) missfall.
    Jag kan mejla dig mitt mejl med frågor om du vill. Alla kan kanske mejla sitt mejl så har du ett gäng frågor i ryggen när du väl sitter där. Vad säger ni, tjejer? Det vore kanon!

• singhatjejen

Eller det kanske blir mycket att gå igenom allas mejl? :) Sorry rycktes med där ... :)
    Men av frågorna är väl i alla fall: varför vägrar svenska fertilitetsläkare att ta till sig framgångsrika recept utomlands?

• singhatjejen

*Men EN av frågorna är väl i alla fall: varför vägrar svenska fertilitetsläkare att ta till sig framgångsrika recept utomlands?

• singhatjejen

Zin: Jo så blir det säkert. Kräks Men det är en offentlig debatt. Vi har en chans att lyfta frågan - kanske någon läkare vaknar eller om inte annat, informationen sprids till fler som söker svar...
    (samtidigt är det ju märkligt att utländska studier minsann duger ibland - när de inte bevisar något. Alla andra studier som faktiskt bevisar blundar de för...) Skrikandes

Någon som har fler frågor som kan framföras?

• singhatjejen

Zin: jo det är bra att parera de uppenbara svaren :)
    Och mycket bra sammanställning av frågor där!
    Twh: du är vårt hopp nu - är du redo?
    Kanske fler som lyckats som vill ställa upp? Tänk om det gick in ett gäng med magarna i vädret? :D

• singhatjejen

Vilket toppjobb, Blingbling, filmen är kanon!! SoligSkålHjärta
    Hoppas det blir några som vill vara med för mer effekt - gärna ni som lyckats som sagt!
    Själv har jag börjat förstå bakgrunden till mitt överaktiva immunförsvar - en fruktansvärd hormonbalans som jag dragit med lääänge, förmodligen till och från sen 20 års åldern. Får se om jag hinner får ordning på den innan tiden rinner ut.
    Jag kikar in lite då och då och snabbläser, håller på er alla och hoppas innerligt att ni får uppleva en egen frisk bebis i famnen en vacker dag. Några av er har redan lyckats eller är på god väg, stort stort grattis till er :)

• singhatjejen

Stort grattis angel!! Äntligen är hon här!!
    Grattis Che också - du fick ju nyligen har jag förstått - och några står på tur snart om jag inte minns fel :)
    Prickigmalchoklad passar väl in på listan också och jag har för mig att det är någon mer...

Ska försöka tota ihop en film bling! Det där kan ge skriverier och debatt om vi ligger i och visar att vi finns och att vi inte tänker backa!! Passa på nu så banar vi väg både för oss själva och våra medsystrar :)

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!