• singhatjejen

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Cff: också nyfiken! Vad är resveratrol?

Lully: lycka till idag :)

• singhatjejen

Angla: Åh nej!! Fy vad ledsamt med missfall... men säger som Snart lycklig - tänk ni blev gravida på egen hand! Kanske det går igen? Om inte annat: lycka till med frysisarna. Hade nog gjort som du funderar över: tagit il samma dag och sen igen när du kommer hem. Och så kört andra stödmediciner som prezolon, tromby och fragmin så klart.

Lully: Håller tummarna!

Södertjej: Lycka till imorgon - om det är då du har transfer!

Cff: Har inboxat dig!

• singhatjejen

Södertjej: åh vad jobbigt att det inte blev något.. Stor kram till dig!!

Che: tycker också det kan vara bra att kolla, för att få veta - måste vara oerhört frustrerande..

• singhatjejen

Håller med. Fantastiskt bra talat som vanligt Zin! Och tänk vilken enorm skillnad du gjort och gör nu för många med din hemsida. Hoppas innerligt du också lyckas snart.

• singhatjejen

Ninninn: åh vad ledsen jag blir att höra detta... ni var så fina ihop när vi sågs i Aten för snart ett år sedan. Trodde absolut att ni skulle lyckas snabbt. Hoppas innerligt på det allra bästa för er skull - hur det än slutar. Stor kram!

Ledsen också för er alla er andra kämpare här i tråden som det inte gått vägen för - än! Livet är orättvist och det gör verkligen inte saken bättre att vi har en så sjukt eftersatt fertilitetsvård i det här landet. Hoppas alla hittar sin lösning och får uppleva lyckan att bli förälder vare sig det är på egen hand, via IVF, ÄD eller adoption. Eller finner ro i att leva utan barn...
    Jag är en av dem som haft den mirakulösa turen att bli mamma trots att min kropp motarbetat mig till det yttersta och trots läkare som vägrat lyssna på mig. Tackar varenda dag för mitt mirakel, men längtan efter ett syskon till lillgrabben är oändligt stor, trodde aldrig det skulle kännas så när jag satt och längtade efter att få något barn överhuvudtaget...

MEN jag gläds enormt över alla ni som faktiskt lyckats tack vare den hjälp som vi läst oss till, tipsat varandra om - och fått hjälp av läkare utomlands (!).

• singhatjejen

Prickig; vad roligt att höra ifrån dig - och att allt går bra! Du är ju snart i mål du med , det är så roligt att höra. :)

Lully: håller tummarna :)

New girl: välkommen! Tror twh täckte in det mesta som jag kunde svara på. Har inte märkt några biverkningar på IL. Och som twh sa; pröva vårdcentralerna i sin närhet - men var beredd på att argumentera för din sak! Har inte provat Angus Castus men fragile xx som innehåller detta och fick kortare cykel vilket dr D inte var nöjd med så jag fick sluta men många andra verkar det ju fungera bra för...
    Lycka till! :)

• singhatjejen

Lully: Så ledsen att det inte gick vägen... Men vad skönt det låter att ha kommit fram till ett beslut, att ha kört hela vägen och veta att du gjort vad du kunnat. Bra att du stannar ett tag i tråden - vi behöver alla kunskaper och erfarenheter vi kan få! Stor kram till dig och din familj :)

• singhatjejen

Onelife: sätt en isbit mot stället du tar sprutan både före och efter så minskar du blåmärkena lite.

• singhatjejen

TWH: Nämen åh!! Han är här! Skönt att allt slutade bra och att ni mår bättre nu! Megastort GRATTIS :D

Grattis till dig med Skogsbruden - du är på god väg mot bebis du med :)

April: Grattis till plus, hoppas bara du mår bättre snart, det låter lite otäckt och  jobbigt med hjärtklappningen.

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!