• singhatjejen

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Cff: tusen tack du är toppen! :)

Skogsbruden: grattis till tickande hjärtat! Hoppas det fortsätter bra nu, håller tummarna.

• singhatjejen

Åh curly så ledsen för din skull... stor kram!!

Angel00: ja jag skulle sätta in fragmin, prog och trombyl. Vet inte om jag skulle ta bort något dock - kan för lite om Angus Castus och melatonin..,

• singhatjejen

Snart lycklig: Vad modig du är som kör helt i blindo - hoppas det blir en överraskande toppenutdelning!

Lully: Lycka till!

Södertjej: Hoppas det gick bra igår!

• singhatjejen

Upptäckte just att det stod ubiquinon och inte ubiquinol på mina q10-tabletter... är det någon som vet skillnaden - om det är någon, (hoppas inte)...

• singhatjejen

Tack Zin! Ok så jag kan i alla fall öka dosen ubiquinon för att komma upp i utdelningen för ubiquinol? Så att jag kan få ut något av det jag nu köpt...?

• singhatjejen

Snart lycklig: hörde bara studien om omega 3, men ja det är verkligen svårt att leva rätt. Känns som om man är omringad av okända fienden :/
    Instämmer också i ditt tack till Zin. dina kunskaper är guld värda, Zin, tusen tack för att du delar med dig :)

Stumpan: så ledsen för din skull, tänk att det ska vara så svårt...

• singhatjejen

Snart lycklig och Lully: vad roligt det låter med en träff och en stranddag mitt i alltihop :) lycka till nu båda!
    Och lycka till du med snartgravid!

• singhatjejen

Grattis till befruktade ägg Lully och snart lycklig!
    Twh: vad underbart att du stod på dig (sorgligt att man ska behöva vara påläst och behöva stå på sig visserligen...) men tänk att snart är din lille kille här! Hoppas innerligt allt går väl hela vägen!! :)

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!