• singhatjejen

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Cff: tack för tipset om follikelundersökning - det är 300 spänn billigare än där jag går och det blir ju en del när dr D vill ha flera koller (fem kollar under en av mina stimuleringsomgångar) :)

• singhatjejen

Ja lycka till med ruvningen så klart curly!! Håller tummarna stenhårt :)
    Men pregnylen är jag som sagt nyfiken på - och det där med fragminet, varför sluta och sen börja igen?

• singhatjejen

Curly: Fragminet från sprutstart var ju intressant - jag har ju koagulationsproblem! Pregnylet funderar jag fortfarande över dock - varför de extra efter ET?

Stumpan: Håller tummarna för dig med :)

• singhatjejen

Tack TWH för den berättelsen :)

Och stort lycka till Snart lycklig och Cff på era respektive resor till Aten!!

• singhatjejen

Södertjej: jag tror jag har lite - vet inte hur mycket och hur bra gammalt det är (är inte hemma just nu) Har ingen möjlighet att ta mig nånstans just idag men om du har det så hör av dig (bor i Sollentuna) inboxa!

• singhatjejen

Snart lycklig eller cff; har någon av er möjlighet att köpa med några askar folic acid ? Har precis slut och svårt att få snabb kontakt med läkare som skriver ut nu i semestertider... Jag kan sätta in pengar till er så ni slipper ligga ute med det,. Hoppas...

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!